{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Hmm !! Vente vente .. {{forumTopicSubject}}

<i> Rimmelig træls ikke og vide hvordan ens
cyklus ( staves) er ..
Er ikke på p-piller , ikke været i to mdr , den første mdr var det fuldtstændig kage i det fordi fik min mens 2-3 gange på samme mdr , men en uges mellem rum ..
Fik så min mens den 18 august , og regnede mig frem til at jeg brude få den i weekenden eller idag ..
Vi køre ikke projekt baby da han ikke mener det er tid endnu, men har dog heller ikke været beskyttet ..

Hov blev lidt langt men ville bare lige ud med det .. !

Andre der bøvler med det samme ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm !! Vente vente ..
  • #1   15. sep 2008 Vil lige nævne at det er meget normalt at den går helt i kage de første 3 mdr fordi den var vanbt til den kunstige cyklus, men din naturlige ligger jo ikke på samme tiodspunkt som den den er blevet tvunget ind i så når den skal tilbage kan man godt får mens flere gange fordi den stadig har lidt hormoner i kroppen som fra den kunstige så der kan komme mens der og så begynder den naturlige at sparke ind så der kan komme en igen.

    min gik også helt agurk, men vent til de 3 mdr er gået og se om den ikke pludselig falder til ro igen. troede der var noget galt med mig men pludselig faldt den i hak igen lige så stille. Så det er nok bare at vente.
    Du kan nok heller ikke blive gravid nu alligevel når den er sådan og du stadig har de hormoner. Jeg blev da de 3 mdr var gået, men regnede ikke med det så blev lidt forskrækket.

    men tror det er normalt selvom det kan virke voldsomt, elelrs så prøv at ringe og snakke med lægen så du får ro på og føler dig mere sikker


  • #2   15. sep 2008 men det lader da til at den falder mere og mere til ro, når det var slemmest første måned og det ikke er lige så slemt den næste måned her, så den er nok ved at rase det sidste af. Så fortsætter det sådan bliver den nok mere normal den næste, så tror bare det er normal procedure

  • #3   15. sep 2008 Jannie : jamen da jeg havde 3 mens oven i hinandne tog jeg stadig mine piller :s
    der efter kom den omkring 28 dage efter :S
    hvilket er idag ..


Kommentér på:
Hmm !! Vente vente ..

Annonce