{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

blir bidt osv / dp {{forumTopicSubject}}

Ja, sagen er den, at min søn daglligt kommer hjem, med min 2 helt sorte bidemærker på arm eller hånd ( det har stået på noget tid ) da jeg så kommer for, at hente ham igår, er han bare fuldstændigt flået i hovedet, som havde han sloges med en kat.

Det er en der er ca. 6 mdr. yngre, end min søn, der bare uden grund konstant sidder i ham ... Og min søn gør aldrig noget ved de andre børn, han finder sig oven i købet i alt - hvis de andre tager ting fra ham, så finder han da bare noget nyt.
Dog er han så smårt begyndt at skubbe lidt, og sige fra på den måde, men syns absolut ikke om, at min søn konstant har sorte arme, og det gik da helt galt oppe i hjernen på mig, da jeg hentede ham igår smiley

Jeg ved bare ikke, hvad der skal gøres ? forældrene virker ikke til at gøre det sore på hjemmefronten.

Min søn sidder bare hele tiden og viser hans sår / mærker og siger hvad der er sket ...
Er specielt også bange for rifterne, da han i forvejen har staffylokokker i kroppen ...

er der overhovedet noget at gøre?? det er fandeme synd for ham ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blir bidt osv / dp
  • #1   11. jun 2011 Han sidder næsten hele tiden på time out stolen, men ligeså snart hun går ud for at skifte en, så er han der ...

Og han leger forresten heller ikke med de andre, han er altid for sig selv...

• #5   11. jun 2011 der sker ingenting mellem dem, lige pludselig farer han bare i hovedet på ham, eller sidder i armen ... selv dp siger, at han simpelthen bare er SÅ strid ... Ja, dp gør jo, hvad hun kan ... jeg har bare ikke lyst til at aflevere min søn der, men syns heller ikke jeg vil holde ham hjemme, da han savner dp mor hele tiden, og gerne vil derned.. og det er jo ikke mit barn den er gal med, men alle der har set ham i weekenden siger han ser forfærdelig ud, og fik et chok da de så ham ..

min søn er 2 år og 2 mdr.
    Og ingen af dem har sut i dp .. men nogen gange vil han ikke afsted når vi så sidder nede i bilen, så siger han fordi ham der bider / niver .. det er hans grundlag ...

og igen - min søn holder sig HELT for sig selv, generelt med andre børn, han leger overhovedet ikke med dem, og gør absolut ingenting ... han er først lige nu, så småt begyndt at skubbe, hvis de tager legetøjet fra ham, men det er også det ...
    herhjemme, hvis han lægger an til at slå osv, spørger jeg ham om man må det, og så siger han nej, og stopper .. og dp siger også, han er det nemmeste og det kærligste barn ...

• #15   12. jun 2011 Jeg havde taget billeder af barnet, indkaldt til samtale med dagplejemoren, dennes pædagog eller anden højere oppe fra samt bidebarnets forældre, så man sammen kunne lægge en slagplan.

Kommentér på:
blir bidt osv / dp

Annonce