{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Temperament
  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #1   14. jun 2011 Jeg tager også lige en lytter smiley
    Har nemlig ikke selv fundet svaret endnu hihi

• #3   14. jun 2011 Blev voksen hehe:)
    Ej, jeg tror at jeg i kræft af min pædagogiske uddannelse lærte en del om mig selv, jeg hár udviklet mig enormt meget, og ved min veninde har det på samme måde.. er det noget specifikt du bliver meget hidsig over?

• #4   14. jun 2011 man kan ikke komme af med sit temperament, men lære at kontrollere det. Tror det handler meget om at kende sig selv, og lige tænke sig om en ekstra gang når man kommer i det røde felt, altså at arbejde med sig selv. Finde nogle strategier man kan bruge, når temperamentet koger over og tænke rare tanker istedet. Alt dette medmindre det er så udtaget at man slet ikke kan styre sine impulser, men så er vi jo også ude i noget med en diagnose smiley

• #5   14. jun 2011 jeg har stadigvæk mit

• #6   14. jun 2011 Jeg har en veninde med et rimeligt voldsomt temperament, hun blev simpelthen sendt på ferie af sin kæreste en uge hjemme hos sin mor - ikke fordi det er svaret, men hun fandt på den måde ud af at for at få forholdet til at fungere måtte hun gøre noget ved sit temperament.

Så nu går hun jævnligt til psykolog, hun lærer at se tingene på en anden måde, hun får nogle redskaber til at kontrollere sin vrede på osv. Det har virkelig hjulpet hende rigtigt meget!! Havde hun ikke gjort det, så var kæresten smuttet.... men nu er de i stedet blevet forlovet smiley

Det er en stor ændring i hele hendes personlighed, men det har bestemt været det værd for hende. Det skal lige tilføjes at hun fortsat går til psykolog.

• #7   14. jun 2011 Blev mor (:
    Det har dog ikke ændret sig overfor familie.. Men sådan er det tit tror jeg smiley

• #8   14. jun 2011 Jeg tror kun man kan komme det til livs ved at arbejde med det.. men dog kun hvis man faktsik er bevidst om hvor galt det er.. dem der ikk kan indse de har et problem ved jo ikk de har noget at arbejde med.. men kontakt en pykolog eller sådan.. mange gange ligger der mere bag end som så.. nogle gange noget man ikk selv vidste tilbage fra fx barndommen som er gemt, men bagerst ikke helt glemt..

Kommentér på:
Temperament

Annonce