{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Dum læge {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke lige helt hvad jeg skulle skrive som overskrift, men tror den der beskriver det meget godt ;o)

Jeg var ved lægen igår, da jeg har fået en masse knopper på brystet, op af halsen og i nakken. De klør og jeg kunne bare ikke forstå hvad det var.
Lægen troede så det kunne være "varme-knopper", men idet jeg ikke har været ude i solen og ikke været i solarie, mente jeg jo at det var udelukket. Så lægen mente det måske kunne være en allergisk reaktion, måske fordi jeg ikke kan tåle det vaskepulver der er blevet brugt til at vaske med.

Han ville give mig en recept på nogle allergi piller, og jeg spurgte så om man måtte tage de piller hvis man var gravid?! Dertil kiggede han på mig og sagde; Jamen er du da det?? Hvortil jeg svarede, nej ikke endnu, men vi prøver. Synes virkelig han sagde det på en lidt nedladende måde.... Nå, men han kiggede så lidt videre efter nogle man måtte tage.. Og så siger han lige pludselige; Hvad så med *navnet på mine p-piller*?? Hvortil jeg svarede ja, dem tager jeg jo så ikke mere.. Og så kigger han bare og siger, nå jamen så er det jo også fordi du gerne VIL være gravid..

Jeg er ikke gravid (endnu) men da vi prøver vil jeg ikke risikere at stå med en positiv test, og så jeg er på allergi medicin som man ikke må tage under graviditet.

Synes bare det var noget underligt noget at sige, af min læge. Blev sku lidt sur og ked af det, da jeg gik derfra smiley

Min kæreste har længe sagt at han synes jeg skulle skifte ud til hans læger, så vi når jeg bliver gravid og har født, har den samme læge alle 3.. Nu overvejer jeg det virkelig kraftigt!

Ved egentlig ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg - ville bare lige ud med det! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dum læge
  • #5   23. jun 2011 man skal huske på at hvis mor ikk har det godt har baby det heller ikk godt. så man kan bede om medicin som man kan tåle hvis man bliver gravid smiley

Jeg har os været på pencilin mens jeg var gravid og mine tøser er super fine !!

varmeknopper kan altså godt

• #6   23. jun 2011 varmeknopper kan altså godt komme af andet end sol...

• #8   23. jun 2011 Mor til 2 skønne prinsesser:

Ved godt det kan være varmeknopper alligevel, men jeg har døjet meget med varmeknopper på ferier sydpå for 2,3 og 4 år siden. Og har aldrig fået dem ellers. Så tvivler på det er det.. Men nu må vi jo se smiley

Til i andre to: Ved egentlig godt at det ikke ville skade hvis jeg nu var gravid nu, men for at være på den sikre side valgte jeg at nævne det så han kunne finde noget alle måtte få, gravide eller ej smiley

• #9   23. jun 2011 Pia N: Ja nemlig smiley Jeg overvejer virkelig at skifte, men igen.. Bliver bare så meget i tvivl.. Man ved jo hvad man har, men ved ikke hvad man får :s
    Min kæreste er meget tilfreds med lægerne derude hvor han er, det er slet ikke det.. Men han er heller ikke sådan en "pylder-mås" eller hvad man skal sige, som jeg er.. Men jeg finder jo ikke ud af det, ved ikke at prøve.. Så tror jeg vil ringe derud og høre om der overhovedet er åben for nye patienter smiley

• #12   23. jun 2011 Susanne: ja dumme dumme læger altså! smiley

Kommentér på:
Dum læge

Annonce