{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

ihhhhhh altså........ {{forumTopicSubject}}

ja vidste ikk lige hvor jeg skulle putte dette ind hen....

ja min søn har jo hul i hjertet og vi troede egentlig at det gik godt med ham og at hans hul var ved at vokse sammen.... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
i sidste uge begyndte han og blive dårligere. han kastede næsten alt mad op efter hvert mål og var generalt bare mere dårlig end normalt. han sov mere og var mere klamsveden end normalt.
vi kontakte børnemodtagelse som vi havde aftalt med børneamb at vi skulle hvis der blev noget med. vi snakkede lidt med hende derind og hun rådede os til at ringe til hjerteamb dagen efter for lige at høre hvordan og hvorledes. vi ringer dagen efter og får en tid den efterføglende dag.
vi kommer han og han bliver mål og vejet og her kommer det første slag. hans væstkurve har fået et knæk smiley hun kunne godt se at han var mere forpustet end han pjeler, mere mamoret end normalt ( at man kan se deres tegninger på kroppen som de får når de er kolde ) at han var mere sveden....

han blev sat op i medicin og vi skulle så komme igen en uge efter... det er så imorgen og jeg frygter det besøg rigtig meget.... ja han har fået det lidt bedre, men det er stadig ikk helt godt.... jeg er så bange for at han skal have en operation smiley det vil mit hjerte ikk kunne bære....

og ikk nok med det, så har de rykket hans tid til skanning igen igen igen.... så tiden bliver bare trukket mere og mere ud... jeg er så frustreret over at jeg ikk ved hvordan det går helt præcis med det hul og jeg vil jo bare gerne have at han skal få det godt....

jeg håber bare på gode nyheder imorgen og at jeg går derfra glad... det kunne jeg godt bruge... gider ikk flere dårlige nyheder, dem har vi haft nok af synes jeg.

vores datter skal også ind og have tjekket hendes hjerte og håber at hendes er rask ! jeg vil ikk kunne bære at hun også skal det her igennem som magnus er igennem nu.... synes det er hårdt nok med bekrymringerne med ham og skal jeg så til at bekrymre mig om 2 går jeg ned med stress igen..... jeg vil mine børn det bedste og føler lidt at det er min skyld at han har det hul i hjertet og føler nogen gange at jeg burde have dårlig samvigtighed over det..... '

ja det var lige et fustrations udbrud fra mig....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihhhhhh altså........
  • #2   27. jun 2011 Det er ikke fair at de små skal rammes i så tidlig en alder. Ligemeget om det er hjertet eller andre sygdomme.

    Håber svaret imorgen er godt, og at han snart får den scanning.
    Håber også at din datter er helt fit for fight...

    Du er bare helt igennem en "rigtig" mor, som bekymre sig om hendes børn, som en mor nu engang gør og bør.


  • #3   27. jun 2011 hvor gammel er din søn?

    jeg har også haft hul i hjertet og er opereret som 7 årig jeg har det rigtig godt i dag uden medicin, men havde jeg ikk fået den operation var jeg død.

    så syntes hvis det ikke er lukket skal du lade ham opererer ved det er hårdt og svært men det skal nok hjælpe


  • #4   27. jun 2011 ja det er ikk særlig sjovt det er mega hårdt lige pt...... det er hårdt og gå i uvished om det går den rigtige vej eller ej.....
    han er kun 3 mdr, så heldigvis husker han ikk noget når han bliver større men det gør jeg.....

    jeg håber også at min datter ikk fejler det samme, så det er kun er ham vi skal "slås" med med hensyn til bekrymringer osv.

    det er ikk fair når de helt små rammes nej.... men vi fik også afvide at var det ikk blevet opdaget stå vi om nogle mdr med en meget dårlig dreng. hans lever er jo berørt af dette og han får medicin hver dag.... lægen sagde at hans andre organer kunne begynde og lukke ned hvis han ikk blev sat i behandling. da hans lever var så forstørret som den var og at den snart ikk kunne klare mere....

    men håber på det bedste imorgen og at sygeplejesken er tilfreds med ham ...... jeg holder snart ikk til flere dårlige nyheder.....

    anja u: planen er også operation hvis det ikk lukker af sig selv smiley



  • #5   27. jun 2011 jeg ved godt at jeg er en god mor for mine børn, men jeg føler at jeg har fejlet fordi han er syg og fordi han "fik" det da han lå i maven på mig ( de opdagede ikk hjertefejlen ved MD)


  • #6   27. jun 2011 Pu ha hvor må det bare være hårdt, håber det bedste for din søn og at din datter har et sund og rask hjerte...... OG du skal ikke have skyldfølelse for det er absolut ikke din skyld det er ikke noget man selv er herre over.

  • #7   27. jun 2011 tak skal du have betina j.....
    jeg ved godt at jeg ikk skal have skyldfølelse, men kan ikk lade være med at have det alligevel..... det er bare så synd for ham.... men det bedste er at han ikk selv ved at han har det .... han vil være med over det hele og osker derud som en 3 mdr gammel baby nu kan og fårmor


  • #8   27. jun 2011 Ja puha... Kan godt forstå den er hård... smiley Vi har lige selv haft det tæt inde på livet...
    Kærestens lille niece, er lige blevet opereret som 6 mdr. gammel i hjertet...
    Det var en hård tur for, forældrene, men tiden gik faktisk stærkt... Hun tog heller ikke på som hun skulle, og var meget meget forpustet.... Nu godt 1½ måned efter, har hun fået taget godt på, fået gode lår og kinder, og har ikke behov for flere operationer... smiley
    Jeg håber han snart kan få den scanning, så i ved hvor i står...
    Mange tanker herfra...


  • #9   27. jun 2011 jeh håber så inderligt at vi kan ungå operation, men som det ser ud kommer vi nok ikk udenom den smiley

    ja det håber jeg også og jeg håber ikk at de rykker den igen..... for vil snart ikk vente mere......


  • #11   27. jun 2011 tania........ jo det kunne jeg godt hvis det ikk var fordi at jeg er bange for at han ikk vågner igen..... jeg kan ikk klare tanken om at de skal ligge ham i nakose og frygten for at han så ikk overlever det...

    selføglelig skal han blive rask ingen tvivl om det og betyder det så operation, ja så er det det vi skal igennem,,,,,


  • #13   27. jun 2011 det ved jeg de gør smiley hvis han skal ligge der hvor vi var indlagt med ham da de fandt ud af det. ja så er det nogle super søde mennesker smiley

  • #14   28. jun 2011 Mor til 2 skønne unger<3 .
    Jeg forstår godt at du er bange for narkosen. Men er det narkosen du er bange for, eller er det at de skal opererer ham i hjertet du er bange for?

    For hvis det er narkosen, så behøver du efter min mening ikke frygte det. Min søn blev opereret da han var næsten 4 mdr, ikke en nær så stor en operation som det din søn måske skal igennem, men narkose er jo narkose. Jeg var ved at dø ved tanken, men han sov i mine arme da jeg lagde ham, og han åbnede øjnene da jeg slap ham, masken kom på, og han var væk i løbet af 5 sek. Så han opdagede INTET.


  • #15   28. jun 2011 det er det hele jeg er bange for ........ jeg kan ikk klare tanken om det,,,,,


    og i dag da vi var på rigshospitalet til krontol, sagde hun at vi nok ikk kommer uden om en operation ....... men nu ville de se hva skanningen viser først, men alle de tegn han viser tyder på en operation,,,,,,


    men nu må vi se


  • #16   29. jun 2011 Kan godt forstå du frygter det, ellers ville jeg lyve. Men jeg kan kun sige at det at ligge ham i narkose, slet slet ikke var så slemt som jeg havde gjordt det til i mit hoved. Men hvis du er så bange og ked af det, så råder de til at det er far der bære ham ind, da de mærker vores frygt og så bliver de bange. Jeg tog mig nu sammen, og det gik fint, og han opdagede ikke noget.

  • #17   30. jun 2011 det tror jeg slet ikk han er i stand.... for han er ligeså bange for det som jeg er.....

    men lad os nu se...... vi får sikkert svar d.19 juli om han skal eller ej.... der er bare længe til synes jeg.....


Kommentér på:
ihhhhhh altså........

Annonce