{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Opsagt stilling, hvad nu?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige afsluttet min HF og havde i den forbindelse fået nyt afløserjob i hjemmeplejen. Der startede jeg så igår, men allerede i dag sagde jeg op igen. Jobbet er slet ikke mig og det er hverken jeg eller borgerne fortjent med.

Nå men sagen er nu at jeg ringede på kommunen med det samme og hun fortæller mig så at jeg højst sandsynligt for 3 ugers karantæne. Det kan jeg leve med og det er hvad det er. Men så fortæller jeg hende at for bare at lave et eller andet hvis jeg ikke finder et job, vil jeg søge ind på pædagogseminariet og så siger damen at jeg ikke kan få kontanthjælp, da jeg så er mellem uddannelser...

Nu sidder jeg bare og aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har allerede optaget et lån for denne måned og jeg er ikke sikker på jeg kan igen i næste måned(altså til august)

Jeg overvejer at lade være med at melde mig på uddannelse, men det hjælper jo ingenting i længden. Nu har jeg så søgt ind og de har ansøgningsfrist her den 5. juli, men jeg aner jo ikke om jeg er kommet ind eller noget.

Er der nogen der har stået i samme situation? Og hvad gjorde I?

Mvh Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsagt stilling, hvad nu??
  • #1   28. jun 2011 Hold kæft hvor er det latterligt!! Du mangler jo stadigvæk penge selv om du skulle starte på en udd! Efter sommer!! Nu må de godt nok se at tage sig sammen!!

• #2   29. jun 2011 kommunen er og bliver underlige med det der smiley der er desværre ikke noget at gøre- ikke jeg lige ved

• #6   29. jun 2011 Jeg giver jer helt ret i at det er dumt at opsige jobbet, men jeg synes virkelig ikke det er fair overfor borgerne at de skal have hjælp af en som virkelig væmmes ved jobbet. Nogle mennesker kan det og andre kan ikke. Det ville ha været spild af arbejdspladsens tid og penge at lære mig mere op for jeg er ikke et sekund i tvivl om min beslutning.

Jeg søger alle de job jeg kan, så jeg håber der snart er gevinst, men tak for jeres svar.

Jeg giver heller ikke kommunen skylden, de er blevet pålagt det af staten og jeg kan godt forstå det for jeg tror der er rigtig mange studerende som meget gerne vil ha sommerferie og så tager de "bare" kontanthjælpen. Men ja, jeg prøver at søge en enkeltydelse, så håber jeg det kan gøre noget smiley

Kommentér på:
Opsagt stilling, hvad nu??

Annonce