{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Hjælp lige tøzer;) {{forumTopicSubject}}

Hej;)

Har brug for lidt hjælp, får spisegæster imorgen, og aner virkelig ikke hvad jeg skal servere;) det eneste jeg ved helt 100 som jeg skal lave er broccolisalat, da jeg bare ELSKER det hehe;) Kom gerne med nogle forslag i skønne Qvinder;)

vi bliver 1 barn, og 5 voksne...Budget siger max 700 Kr;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp lige tøzer;)
  • #3   22. jul 2011 Åååh ja det var da en mulighed, vil da lige prøve det;)

  • #5   22. jul 2011 Vil også anbefale en steg.
    Evt. en marineret svinemørbrad på grill eller indbagt svinemørbrad.
    Tanias idé kan også laves med kalkunbryst, pikantost og så bacon rundt om.


  • #6   22. jul 2011 hvis man hopper over i noget steg halløj, hvad er så godt?;) det eneste jeg sådan rigtig har prøvet er culotte/cuvette steg.. men hvis man skulle prøve noget nyt?;)

  • #8   22. jul 2011 kan man godt flæskesteg og evt. flødestuvede kartofler også en broccolig salat til?

  • #10   22. jul 2011 okay.. det havde jeg også overvejet, men vi er bare ikke til sovs nogen af os, og det er man vel næsten nød til, til nye kartofler eller?;)

  • #11   22. jul 2011 du kan også fjerne fedt og svær fra flæskestegen og ( eller købe den uden) og så marinere den, det og så med flødekartofler og salaten :O)

  • #12   22. jul 2011 vi får os gæster imorgen til spisning smiley

    forret: butterdejsstang med skinkestrimler pikantost og rødløg.
    hovedret: kylling med barbecue og peanuts
    dessert daimmuffins og is


  • #14   22. jul 2011 Nåå jaaa..;) tusinde tak for alle de gode råd;)

  • #15   22. jul 2011 Vi havde gæster både søndag og tirsdag, og der havde vi fundet et svinestykke (mener jeg det hed), det var i netto var rimelig billigt... Det er et sykke gris der er aflangt og firkantet... Vi krydrede det med salt og noget grill krydderi og smed det på weberen... Det var virkelig godt,... Ellers kan man lave svinemørbrad med pesto og parmaskinke og nye kartofler, det er også gdt til broccolisalat

  • #16   22. jul 2011 Her er mit bud.. Det kan gøres klar, så du kun lige skal tænde ovnen og du har herefter masser ad tid til dine gæster.. smiley

    Kyllingefilet på cremet porrebund

    Ingredienser:
    1 stor porre
    150 g. bacon i tern eller i strimler
    1 dl hvidvin (tør)
    2 dl fløde
    salt
    peber
    500 g. kyllingebrystfileter (4 stk.)
    ½ dl revet mild ost f.eks. mozzarella

    Rens porren, og skær den i tynde skiver. Svits baconen et par min. På en tør teflonpande. Tilsæt porrerringene, og svits dem med et par minutter.

    Kom vin og fløde på, og kog blandingen op. Krydr med salt og peber. Kom blandingen i bunden af et ikke for stort ovnfast fad.

    Brun hurtigt kyllingefileterne på begge sider. Læg dem i fadet. Krydr med salt og peber, og drys med ost. Sæt fadet midt i en 220 grader C varm ovn i 20-30 minutter.

    Mærk på kødet, om det lige føles fast. Stik evt. med en tynd kødnål og se, om saften er klar og ikke rosa.

    Tips:

    Tilbehør: Løse ris, flutes og salat. Salat: 2-3 forskellige salater Mini majs Avocado Mango Rå asparges Stegte pinjekerner Evt. græskarkerner & Cherry tomater


  • #17   22. jul 2011 Ejjj det er godt nok nogle lækre ideer i kommer med..;) bliver helt lækker sulten;)

  • #18   22. jul 2011 Vi holdte fødselsdag igår, så Vi grillede en glaseret skinke, med brocolli salat og kold kartoflesalat .. smiley Og det var er hit ..

Kommentér på:
Hjælp lige tøzer;)

Annonce