{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Hold k*ft man! {{forumTopicSubject}}

Lige et vredesudbrud. Er jo syg i maven, lægerne ka ik sige hva der er galt før den 8. Har haft mine piger på ferie siden onsdag.
2 af mine veninder fik mig så overtalt til at ta med på bar idag inden pigerne kommer hjem imorgen.
Vi kommer derind og hygger os.
Kl bliver 2 og jeg ska op og bestille noget for en veninde. Der er masser plads i baren men alligevel vælger pigen ved siden af mig at stå og skubbe åbenlyst til mig. Jeg beder min veninde om at ta min plads fordi jeg er rigtig irriteret. Det gør hun og jeg står ved siden af. Da vi har fået vores drinks kommer hende pigen fæyvende tilbage i hovedet på mig og vælter to drinks ud over mig BEVIDST! Blir så gal at hun får et glas tilbage lige i hovedet og det ender med hun slår mig!

Whaaaat!

Jeg bliver smidt ud og tar en taxa hjem alene!

Hva faen er det for en opførsel? Jeg er en forholdsvis stille/tilbagetrukken person. Hvorfor behandle andre sådan for at komme først til!!!

Åååh jeg er gal.

Det er slut med at gå i byen. Folk er simpelthen så respektløse.
Det ska lige siges at jeg var pinlig ædru da jeg er på penicillin, så havde fuldt overblik over situationen.

Er så bitter og ked af at være gjort til 'skurk' fordi jeg forsvarer mig selv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold k*ft man!
  • #1   23. jul 2011 Hold kæft en biiiip!! Jeg bliver SÅ gal over sådanne mennesker.. og de findes ikke kun i kbh... de er sgu allevejne... AAargh

  • #2   23. jul 2011 Ej sikker noget møg og sikke en møgtøs.

  • #3   23. jul 2011 Der er jo altid to sider af en sag... Det er så nemt at sidde her og brokke sig, pigen har jo ikke mulighed for at forsvare sig...

    "Jeg er en forholdsvis stille/tilbagetrukken person." Jeg mindes at kunne huske at du har slået en ned med et glas...
    Men det må du da selv om..


  • #4   23. jul 2011 Det er simpelthen utroligt, men hun har sikkert være et kendt ansigt det sted i var og derfor har de taget hendes parti.

    Har selv prøvet det samme engang vi var i byen. 3 tøser blev ved at danse ind i os og skubbe til os og det endte med en tøsekamp mellem dem, min søster og en af vores veninder. Det var tydeligt vi blev "overfaldet" men os der blev smidt ud. vi snakkede med en dørmand omkring det, da vi blev fulgt ud og han gav os ret i at vi ikke havde ansvar for det der var sket, men i og med at de kom hver weekend og vi ikke havde været der før var det nemmest for dem bare at smide os ud.


  • #5   23. jul 2011 Mie J - slået en ned med et glas?!?! Øøøøh! Siden hvornår? Jeg har aldrig været oppe og slås. Har peget på en pige med en cocio flaske da jeg var.. Øhm 13 år?

    Tanja - det er så til grin :s men de ska jo tjene deres penge :s


Kommentér på:
Hold k*ft man!

Annonce