{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det bare mig
  • #3   26. jul 2011 jeg bruger ikke ret meget tid på at kigge billeder her inde.

• #4   26. jul 2011 jeg vil også sige, hvad skal man skrive????

"sikke en dejlig søn du har"

"hvor er det bare en fin hest"

eller noget i den retning, synes det virker så falsk at skrive sådanne ting til folk, så jeg lader værre, og skriver kun noget hvis jeg føler for det, kigger heller ikke ret tit folks billeder..

• #5   26. jul 2011 Jeg skriver kun hvis jeg finder albummet interesant smiley

og på trods af at det her er et babygalleri, så finder jeg bare ikke andres børn så interessante at jeg gider at give en kommentar, det samme med bryllupper osv. det er kun hvis der virkelig er noget der fanger mig smiley

men jeg opretter heller ikke albums for at andre skal kommentere, jeg opretter fordi jeg vil vise det frem. smiley

• #6   26. jul 2011 Hmm, personligt er jeg nok blevet dårligere til at kommentere divere ting her på siden, men jeg bruger os mindre tid her inde end jeg engang gjorde ! Så logger man lige hurtigt på og ser om forumet er spændende den dag, og læser ligt, logger ud igen. Måske der er flere som har det sådan smiley

• #7   26. jul 2011 jeg kigger sjældent billeder mere, kommentere lige så sjældent- der var engang, hmm for 2½-3år siden hvor jeg gjorde, hvor der var sammenhold og man fulgte hinanden smiley

• #8   26. jul 2011 Jeg ligger lidt billeder hos dem på min venneliste men ellers ikke. Kommenterer heller ikke babyer og giver sjældent bedømmelser med mindre de har kommenteret Oliver.

Men syntes nu altid det har været småt med kommentarer. Med mindre man laver en tråd i nogle af de grupper hvor man "kender" folk lidt bedre.

Kommentér på:
er det bare mig

Annonce