{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

privat skole {{forumTopicSubject}}

er der nogle herinde som ved hvad det koster at have et barn på privat skole det er fordi jeg skal flytte til byen og live over for mit nye hjem er der en privat skole og de andre skoler i området synes jeg ikke om,,

er der nogle der ved om de må forsætte i den skole de går i nu selv om vi flytter til en anden kommune

håber der en nogle der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  privat skole
  • #1   24. sep 2008 Det svinger meget fra skole til skole. Har skolen overfor ikke en hjemmeside?

• #2   24. sep 2008 jo de har en hjemmeside men der er ingen priser.

det er fordi manden og jeg er gået fra hinanden og jeg så på en lejlighed igår i horsens by og den kan jeg få allerede her til d første men jeg havde glemt og tænke på skolen..min søn går i 3 kl nu og han har lige fået konstateret adhd så jeg ville gerne han kom på privat skole for at kunne få den hjælp som han her brug for hvis i forstår

en privat og fri skole er det det sammme

• #3   24. sep 2008 da min datter gik på privat skole, kostede det ca 900kr om måneden, ud over det skulle man også betale selv hvis de skulle på udflugter o.l. men det er jo meget forskelligt fra skole til skole...
    ang. det med om de kan blive på den skole de går på selvom man flytter ved jeg ikke hvordan er hos jer, men ved at min venindes børn stadig går i skole der hvor de boede før, så de har altså fået lov til at blive, men hun skal selv betale transport udgifterne, da børnene skal med bus til skole hver morgen...

• #4   24. sep 2008 her i roskilde koster de privat skoler vi har imellem 1100 og 1500 om måneden.. så kan man få et lille tilskud fra kommunen. men det er ikke meget..

• #5   24. sep 2008 jeg har fundet ud af det koster 1065kr og transport har han ikke da det er over på den anden side af vejen men jeg er godt nok meget i tvivl for har kige snakket med en og hun anbefalede ikke den skole og den anden skole er kristen hvor de skal i kirke hver dag og det tror jeg ikke er noget for min dreng

• #6   24. sep 2008 hej ANJA
    er det sct.ibs skole i horsens.
    så kan jeg kun stærkt anbefale den, har selv gået der det sidste skoleår og hjulpet i børnehaveklassen.
    og det med kirken er jo ikk det hele dagen er bygget op på, det er så lidt så man skal i fanden hvis ikk man kan klare det*smiler*
    er ikk selv tilhænger af kirken men det var det mest fantastiske skoleår.
    ring og snak med dem, de er rigtig søde..

• #7   24. sep 2008 ja tror også det er fordi jeg ikke er så kristen at jeg har det sådan..'

Lene ja det er den skole smil, det kunne være jeg lige skal ringe til dem og høre hvad de kan tilbyde ham:) tror ikke han kommer på hulvej da jeg blev så fornærmet da jeg snakkede med dem

• #8   24. sep 2008 jeg kan kun sige jeg var rigtig glad for at gå i skole der..

• #9   25. sep 2008 En af mine bedste veninder gik selv i kristen skole og hun sagde at hun ikke blev mere kristen af det.
    Jeg har aldrig gået i noget kristent men tror stadig jeg er mere kristen end hende, hun tror ikke rigtig på noget mere end andre unge der er blevet døbt og konfirmeret men hun sagde at det var godt sted at være.

jeg husker at da jeg havde kristendom i skolen der syntes jeg også det var sjovt at have fordi vi jo altid hørte historier. Er ikke sikker på at jeg forbandt det med kristendommen på samme måde med Biblen og alt det, men der var stille i klassen når vi havde kristendom og der blev fortalt.

Det var lige så godt som eventyrer, man lærte bare ubevidst fordi det var enormt spændende at sidde og høre og man forestillede sig det med Noah der skulle vælge dyrene og have dem med på Arken og hvordan Goliat blev besejret.
    Det var hyggeligt og dejligt lærerigt rum i hverdagen.

men ved selvfølgelig ikke hvordan det er på kristen skole. Kunne forestille mig at der var mindre mobning??? men ved det ikke, kunne da bare forestille mig det da når de lærer om kristendommen går de jo også meget op i at meget af det de lærer om deri er at være gode ved hinanden og hjælpe.
    jeg ville have givet alt for at have undgået den stærke mobning dengang smiley

• #10   25. sep 2008 et sted tror jeg heller ikke at det skader børn at tro på gud.

min mor lærte mig at tro på gud da jeg var lille og jeg troede på ham. Der var alligevel en del ting man så undlod at gøre eller fik dårlig samvittighed over overfor gud. Nogle ting kunne man ikke få dårlig samvittighed over overfor sin mor eller søskende alene grundet ens alder men gud kunne jeg godt.
    Min mor fortalte jo at han var god men kiggede ned på en så han kunne se en hele tiden og alene den viden gjorde at man undlod nogle ting fordi gud ikke måtte se det hehe.

havde egentlig glemt alle de ting, men kommer godt nok i tanke om at jeg havde det sådan dengang nu vi taler om det

• #11   25. sep 2008
    Anja H...

I kirke hver dag.. vildt... har selv gået på kristen privat skole... men vi skulle altså kun i kirke til jul...

der er mange ikke kristne, på kristne skoler... og det ikke noget problem, hvis bare man kan respektere kristendommen...

Jeg er ikke selv kristen, på trods af at flere af mine søskende er det.. og jeg er ikke konfirmeret eller noget...

• #12   25. sep 2008 jeg har lige snakket med ex fætter og han har også gået på sct.ibs skole og han var rigtig glad for den og han er ikke kristen..smil jeg ringer til dem idag og hør hvad de har at sige..

lene r kender du noget til mitbyskolen om jeg må spørge...smil

• #13   25. sep 2008 ja alt det med mobning er også det jeg lægger stor vægt til en skole. lige nu går daniel på en lille skole på landet og der synes jeg de har haft mange problemer med mobning heldigvis har min søn ikke været indblandet, men jeg blev selv mobbet utrolig meget i skolen og ved hvor hårdt det er og hvor meget det kan ødelægge en smiley

ja man vil heldst det bedste for ens børn

• #14   25. sep 2008 kan stærkt fraråde midtbyskolen, så kan du ligeså godt efter hva jeg har hørt vinke farvel til alle de gode ting ved at gå i skole(men har jo ikk selv prøvet at gå der)

• #15   25. sep 2008 okay..smil..det er den eneste skole jeg har hørt godt om af de folkeskoler der er i horsens og de har mange resurser til at hjælpe adhd børn hvor privat skolerne ikke er så meget til hjælp

Kommentér på:
privat skole

Annonce