{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

flyve - ondt i ørene {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der døjer med ondt i ørene/propper når i skal ud og flyve??

Jeg får store propper i mine øre og har virkelig svært ved at trykudligne dem, til trods for jeg prøver at synke, tykke tyggegummi, drikke vand i små slurke og holde mig for næsen og puste! Kan enda få helt ondt i mine øre af det.

Sidste år fik jeg prikket hul i begge trommehinder dagen før vi skulle rejse, og nøøøj det var lækkert. Mærkede intet til mine øre på flyveturen..

MEN! Når man får prikket hul på trommehinderne må man ikke få vand i ørerne, og skal derfor bruge vandskyende vat. 
Det er ikke lige frem det fedeste når man skal 14 dage syd på med pool og havet, som man jo bader i flere gange om dagen. Desuden kan jeg ikke klare at have vat i mine øre - føler jeg er inde i min egen lille klokke!

Har idag været ved ørelægen og det eneste de kan gøre, er igen at prikke hul på begge tommehinder.

Synes jeg står lidt i et dilemma! Skal jeg få det gjort igen og så være "plaget af" ikke og må få hovedet under vand og hele tiden skal passe på- eller skal jeg prøve at tage afsted og se hvordan det kommer til at gå?

Er der nogle som har et godt råd til hvad man kan gøre, så det ikke gør ondt når man letter og lander??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flyve - ondt i ørene
Kommentér på:
flyve - ondt i ørene

Annonce