{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.337 visninger | Oprettet:

Til jer med lædersofa børn og hund {{forumTopicSubject}}

VI står og overvejer om vi skal købe en stof sofa eller læder sofa, vi har stof idag og ved hvad det indebærer, men er lidt for nervøs for hvordan en læder sofa vil komme til at se ud, med leg i sofaen, en storhund der af og til hopper i sofaen, hvad er jeres oplevelser...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer med lædersofa børn og hund
  • #1   5. aug 2011 Vi har en lædersofa der er 2 år gammel efterhånden, og den er stadig rigtig flot. Til trods for at vore schæfer hund til tider ligger i den om natten, og når vi ikke er hjemme, og vores søn på 3 hopper og danser i den. Vil aldrig ha stof når man har barn og hund- slet ikke med en hund der fælder som vores.
    Bare sørg for at købe tyk læder, der er jo stor forskel på kvaliteten af lædder.

• #3   5. aug 2011 Vi har en læder og to hunde og et barn. Det er dog meget begrænset hvor meget hundene er i sofaen. Men jeg er dog lykkelig for at den bare lige kan tørres over med en klud og så er den som ny, ikke noget med rens af stof og sådan.

• #5   5. aug 2011 Dina Det er jo din holdning,

min dreng må gerne lege og tumle i min sofa, og nej hunden skal ikke være der, men både han og jeg hygger ind i mellem i sofaen... og derfor sker det af han sniger sig der op når der ingen der ser det...

• #6   5. aug 2011 Synes generelt bare at stof er upraktisk til sofaer..
    Selvom børn ikke leger i sofaen kan der stadig ske uheld. vores søn har da bla tisset i sofaen, og en dag han var syg overbrækket det hele. Siger bare hip hurra for lædersofa i sådan sitiationer.

• #8   5. aug 2011 her har vi også lædersofa og hund og børn... kunne ikke have andet.. en lædersofa er nem at vaske ren med en klud, personligt syns jeg ikke de er skide kønne, men praktisk er de og så må jeg gøre den kønnere med lidt smarte puder på. og min søn må skam også gerne lege i sofaen og hunden ligge på den, så tosset den vil smiley

• #9   5. aug 2011 der er ingen problem herhjemme med børn og læder sofa det bare en klud hen over, hunde har vi ikke så der kan jeg ikke tale med

• #10   5. aug 2011 vi hAr 2 børn og 2 store hunde og har læder sofa.. vi giver dm lidt læder fedt et par gange om året..

• #11   5. aug 2011 lykke nu er vi jo ikke alle af den mening at hunde høre til på gulved smiley

• #12   5. aug 2011 vi har en HVID læder sofa, den er 3 år gammel og den står som ny.. dog er der 2 pote ridser fra vores kat da den i søvne faldt ned af vindues karmen... men alt kan tørres af og er så glad for at vi ikke købte en stof sofa igen..

• #13   5. aug 2011 klart læder, det er så nemt lige at køre en klud hen over og så er den fin igen, og man behøver ikke blive panisk over spildt mælk eller andet i den da det jo ikke trænger ind i den og kommer til at lugte, hundehårene sætter sig ikke fast på den og så holder den længe hvis man ellers lige husker at behandle den en gang imellem ;o) vi har dog ikke tilladt vores hund at komme i sofaen efter vi kom af med vores gamle stofsofa som var seriøst ulækker....

Kommentér på:
Til jer med lædersofa børn og hund

Annonce