{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reklamer
  • #2   6. aug 2011 Hva ska du klage over ? er det ikke nemmer og sunder for miljøet at få Reklamer NEJ TAK smiley


  • #3   6. aug 2011 ja men for træernes skyld smiley
    Jeg har sagt nej tak, og jeg læser dem jeg vil lære online.. så bliver man heller ikke draget af tilbud man slet ikke skal have.


  • #4   6. aug 2011 Jeg kigger stort set ikk reklamer! Og laver lister hjemmefra og køber kun det på min liste

  • #5   6. aug 2011 hende c det var jo ikke det det drejet sig om jeg er sku også glad for vores reklamer

  • #6   6. aug 2011 Rolig nu!! Skrev det som en sød kommentar også bliver man rakket ned!! Der var kommet svar på spørgsmålet. Så ku ikk se hvorfor jeg skulle svare det samme!! Og så skrev jeg en sød kommentar som i gimper vælger at hakke på!!

  • #7   7. aug 2011 vi har nej tak til reklamer men vi har desværre et æpldre par der køre med dem som åbenbart ik kan læse og sidste gang de var her havde jeg smidt meget ud af vores private ting (er ved at bygge om) og kan så høre noget og da jeg sidder i kørestol kan jeg ik nå ud til døren før folk er kørt igen så slipper altid hunden og så kan han gå ud og sige vi er hjemme. problemet er så bare at hende damen sparker hunden og tager nogen af vores ting (de skulle ud aligevel) og så i går kunne jeg igen høre en bil og den holdte der længe men kunne ik se noget så lukker hunden ud og han reagere han gø helt vildt og jeg triller så hurtigt jeg kan der ud og kalder ham til mig og så begynder hun og løbe så hund løber jo selvfølgelig efter viser tænder og siger her bestemter jeg jeg får hunden ind og triller hen til bilen og siger de enten må lærer at nej tak betyder nej tak eller køre op foran huset så jeg kan se at det er dem så jeg ik skal tænke over hvem det er. så nu vil jeg da ringe der ind og sige at jeg ingen reklamer skal

  • #8   7. aug 2011 Der plejer at stå et forlag på reklamerne.. Det kan du ringe til

  • #9   7. aug 2011 øv hvor trist, havde sku meldt dem for at have sparket din hund..! Føj en modbydelig person!!

    Hvor står jeres postkasse hende ?
    Ka du evt ikk sætte den ud til lågen, så man ikke behøver gå ind i jeres forhave ??


  • #10   7. aug 2011 vi bor på landet med 560 meter til den nærmeste vej med asfalt og naboer så og de kan se det helt nede ved vejen at vi ik ønsker reklamer da der er et rør til breve og på den er der med store gule bogstaver skrevet INBGEN REKLAMER TAK. så og det er kun dem der ik kan se det så. bliver da mere sur når hun nu vil melde mig fordi hunden er sur og viser tænder men det må hun jo. så længe han ik bider og der ik er noget at se på hende tøj hænder eller andet så er jeg faktisk ligeglad hendes mand holder altid 50 meter fra huset og så kan jeg jo ik se at det er dem. så er sq lidt sur

  • #11   7. aug 2011 jeg ville dessuden melde dem for tyveri og ulovlig færden på jeres grund, i og med jeres postkasse er et helt andet sted end der for de befandt sig, forstår godt du vil kontakte omdelings halløjet.! ville jeg dælme os havde gjord.

  • #12   7. aug 2011 det gider jeg ik. tingede skulle ud men hun kunne bare spørge men kan bare ik finde det nr uanset hvad jeg googler kommer der ik noget nr frem:-(

  • #13   7. aug 2011 hvor bor du ?


  • #14   7. aug 2011 http://www.fk.dk/kundeservice

    (link fjernet)

    https://www.blivomdeler.nu/

    her er lidt, og der kom meget mere op, skriv reklameomdeling


  • #16   7. aug 2011 vi bor under 6400 sønderborg 118 kunne ik hjælpe desværre

Kommentér på:
reklamer

Annonce