{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Jubii fundet barnevognen {{forumTopicSubject}}

Jeg oprettede et indlæg herinde i sidste uge med at vi havde fået stjålet vores barnevogn..

politiet har lige ringet og sagt de har fundet den, og at den stod inde i en andens kælderrum, i samme kælder som vores..

så tyven er fundet.. det er ski da mega lækkert..

Men havde jo købt ny vogn så står jeg med 2.. smiley typisk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii fundet barnevognen
  • #2   22. aug 2011 ja mega.. men politiet ville ikke på nuværende tidspunkt fortælle hvem det var.. ,men forsikrede sig at det ikke var en fra vores opgang smiley så det er jo skønt smiley

• #4   22. aug 2011 Jo må de gerne.. men de skal undersøge sagen først.. for havde det nu kommet til en retsag grundet andre ting, så havde du set personen i retten osv. smiley men er også ligeglad med hvem han er.. er bare glad for de har fundet ham.. og glad for at det ikke var nogen fra vores opgang.

• #6   22. aug 2011 godt den blev fundet igen.
    Kæft hvor ville jeg gerne ha set den person i fjæset som havde stjålet den, se at DU nakkede den tilbage.

Minder mig om min mor som også fik sin LÅSTE cykel stjålet. 2 uger efter finder hun den et andet sted, ulåst. Min mor gik da bare hen og låste den cykel hun cyklede på. tjekkede låsen på den stjålne cykel for at se om det var hendes. Så cyklede hun sin vej smiley ååårh ville gerne ha set spadens ansigt når han kom ud igen.

sådan nogle mennesker skulle bare selv ha stjålet noget, så kan de opleve hvor træls det er!

Kommentér på:
Jubii fundet barnevognen

Annonce