{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Åhhh det marked....DE BRUGERE.... ¤%"## {{forumTopicSubject}}

Hvad er det længste man skal vente før man må blive utålmodig?

Jeg købte babylegetøj fra en bruger herinde d. 16. August. Indbetalte d. 16. Og hun har ikke været online siden....og jeg har ikke set mine ting siden... vi tæller nu d. 24.! ;-Z

Jeg sælger selv en hel del herinde og alle jeg har handlet med, kan vist give mig ret i at jeg sender samme dag de indbetaler, andet kan man da ikke være bekendt?!

Jeg syns det er lidt tarveligt og føler mig sgu lidt taget ved næsen, kender I det smiley Jeg håber hun er på ferie eller lign. men så igen, ville hun ikke have fortalt mig det, da hun gav mig hendes konto oplysninger? smiley

Bare et ærgeligt opstød herfra... ved godt jeg jo ikk kan gøre en flyvende fis ved det, men er bare ved at være godt utålmodig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhhh det marked....DE BRUGERE.... ¤%"##
  • #1   24. aug 2011 hmm tja det er godt nok mange dage, forståeligt, hvis der var en forklaring, men hvis du slet ikk havde hørt noget, er jeg bange for du er blevet snydt. jeg sys også det er på sin plads at sende samme dag pengene er gået ind, hvis ikk andet er aftalt. gør jeg i hvert fald selv

• #2   24. aug 2011 Lykke, jeg har aldrig før oplevet uærlige folk herinde
    Jeg er selv ærligheden selv og tænker derfor det bedste om folk.

hvis man skal gå med livrem og seler og tro alle er dårlige mennesker, slapper man jo aldrig af? smiley

Jeg er bryllupsfotograf og sender efterfølgende også ofte billederne til kunderne selvom de ikke har betalt endnu. Its about trust. Jeg vælger at stole på folk. hende her har været bruger her i 3 år og er VIP, så tænkte at hun er ok... nu giver jeg hende en uge mere og så mister jeg rigtig min tålmodighed hvis jeg endnu ikk har hørt fra hende.

• #3   24. aug 2011 ***mor til..... ja det er altså også sådan jeg handler, alt andet er da bare ikke i orden med mindre nogen er død ;-S

• #4   24. aug 2011 Handler os kun på ts og ligende da jeg selv er blevet snydt og det gider jeg bare ikke!

• #5   24. aug 2011 Jeg tror heller ikke jeg ville gøre det hvis det var store beløb. men her drejer det sig kun om 110,- men det er princippet i det smiley
    Hun skal ikke ødelægge det for mange andre. Nu har jeg haft adskillige handler før hende uden problemer, så er det bare ÆV

hvis ikke jeg hører noget inden for en uge, kommer jeg tilbage og advarer jer alle imod hende, så ingen andre spilder deres penge, men håber naturligvis at høre fra hende inden, så det ikke blir nødvendigt smiley

• #6   24. aug 2011 I giver mig sgu lyst til at gå ombord i TS... ihh sys bare det tager så lang tid at lave annoncer derinde ...ihh dilemma

• #7   25. aug 2011 altså jeg forstår nok bare ikke hvordan uærlige mennesker kan leve med sig selv, de må da have det dårligt helt ind i sjælen?! er det ikk noget med at man skal elske sig selv før man kan elske andre. hvon kan man elske sig selv hvis man er en dårlig person? suk

• #8   25. aug 2011 nu er jeg alrig blivet snydt men håber da du får din vare når jeg handler herine er det kun med de samme personer

• #9   26. aug 2011 Pia ja, det er de uden tvivl..Og sikke et forbillede for deres børn smiley
    ...som I kan regne ud har jeg forsat ikke hørt fra bruger! smiley

Kommentér på:
Åhhh det marked....DE BRUGERE.... ¤%"##

Annonce