{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Total optursdag i dag :D {{forumTopicSubject}}

Eller....... dagen startede med en slem tandpine. får med rystende hænder ringet og bestilt tid til i morgen, men som timer går, kan jeg ikk holde smerterne ud og ringer og laver min tid om til kl 16. de ringer så ved 13 tiden og siger de har et afbud og om jeg kan komme.... jeg farer ud af døren med min datter... for jeg vil være smertefri.
kommer derop og for første gang i 5 sætter jeg min i en tandlægestol.... gips hvor jeg angst. men fik det gjort og gik helt høj derfra og tænke YES jeg gjorde det sku. og skal igen om 3 mdr. ja ja jeg er stolt af mig selv og at jeg gennemførte det uden at tude.

var også i mødregruppe for første gang i 14 dage.... nøj det var hyggeligt, selvom jeg ikk havde magnus med... havde dog natalie med som underholdte alle mens mor sad og havde ondt af sig selv haha....

så ringer kæresten til mig og siger at magnus kommer hjem på orlov fra hjerteafsnittet, kan det blive bedre ??? nej det tror jeg ikk... nu har han også været indlagt i 14 dage og kæmpet en del kampe.... så han fortjener at komme hjem og hygge med os andre... han skal så tilbage søndag og have tjekket sine tal og så finder vi ud af derfra hva der så skal ske..... meeeeeeeeeeeeeen nøj hvor jeg glæder mig til at have mit hjertebarn ved min side og se ham hygge med sin søster..... ja har givet ham navnet hjertebarn, da det jo er det han er og at han er en fighter uden lige der har kæmpet sig igennem 4 mdr med hul og i hjertet og bagefter kæmpet en uge med at få det op og køre næsten optimalt..... jeg elsker mine unikke børn ......

hvordan har i andres dag været????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Total optursdag i dag :D
  • #3   25. aug 2011 jaaaah det er super skønt og ku gå derfra og sige at jeg gjorde det, uden at have pandet tandlægen ned haha..... jaaaa har også fundet MIN tandlæge nu og der er der jeg kommer for eftertiden.... jeg skal nok også igennem et helved i den stol.... meeen min egen skyld har ikk passet mine tænder godt nok og så må jeg bøde for det ......

    ja det har været en blandet men god i dag i dag.... orv og natalie har været på hendes første legedate i dag, mens mor her støvsugede.... super dejligt at have naboer der vil hjælpe os i den her tid smiley

    lyder også til at i andre har haft en god dag i dag smiley det er dejligt når man har sådan nogen smiley


  • #4   25. aug 2011 neeeej hvor hyggeligt smiley elsker at lave børneværelser smiley vores er ikk helt færdigt fordi magnus ikk er flyttet derind endnu smiley men det kommer smiley


    mit var også en flækket kindtand og den var gået i nervebanerne ! AVVVVVVVVVVVVV siger jeg bare ...... det var enten og få den rykket ud eller rodbehandling....... jeg valgte og få den rykket ud, da jeg pt ikke kunne skrabe 5000 + op ligenu og her.... meeen skidt pyt det er jo kun mig der ved at den ikk er der mere og man kan ikk se det når jeg smider.... heller det end tandpine..... for av for den da.... og det bliver kun værre jo længere tid der går..... for hullet bliver større og større og tilsidst går det i din nervebane..... jeg gik med mit i over et år og først nu gik jeg til tandlæge fordi det gjorde så ondt at jeg ikk kunne være nogen steder......


  • #5   25. aug 2011 * Pia N * : det er jo mig selv jeg straffer i den sidste ende og og kommer til at tilbringe meget tid i den stol.... meeeeeeen så får jeg det også lavet og så er det med at passe på tænderne bagefter.... så man ikk ender der igen....

  • #6   25. aug 2011 ja det er mega lettelse når det er overstået....
    ja det er pokkers dyrt ! kom af med 1250 for at få rykket en tand ud......

    Rikke* jaaaaa det er nemlig så..... vi mangler kun nogle drenge ting derinde og så er vi klar.....
    du skulle prøve tandlægerne på enghaveplads på vesterbro..... der er der jeg var i dag og de er rigtig søde og behaglige og tager det i det tempo man vil have og de er til at snakke med.... jeg sagde også til dem at jeg ikk var været til tandlæge i 5 år fordi jeg har tandlægeskræk og derinde tager de hensyn til det.... og spørger hele tiden om man er okay og ligger en hånd på skulderen er af og har man brug for at holde i hånd under det man får lavet kan man også det.....


  • #7   25. aug 2011 * Pia N * : haha jeg fik set den der nål i dag.... det skulle jeg aldrig have gjort ! fuck det var ubehageligt... men måtte være stærk for min datter sad og kiggede på, men da de skulle til at bore kom hun ikk... det skulle hun alligevel ikk se...... havde ikk mulighed for at få hende passet, så måtte tage hende med.....

  • #8   25. aug 2011 det gør ikk ondt når de behøver, men det er en voldsom nål i forhold til hva de skal bedøve synes jeg haha



  • #9   25. aug 2011 grimt er ikk ordet ! jeg var ved at blive kvalt i det fordi de flyttede suget haha lidt komisk....

    det tror jeg heller ikk at folk kunne hvis det ikk var fordi jeg havde så SKIDE ondt......

    dem findes der desværre mange af smiley men man er heldig engang imellem og finde nogen der er søde


  • #10   25. aug 2011 jaaaa det gør det nemlig eller noget hahahahahh xD


    det er ski da nice nok smiley sådan en modtagelse vil jeg også have næste gang haha


  • #11   25. aug 2011 det er dejlig når man bliver glad for det i den sidste ende smiley

  • #12   25. aug 2011 det må man sige D:

Kommentér på:
Total optursdag i dag :D

Annonce