{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

ØVØV !!! {{forumTopicSubject}}

Øv hvor mit moder hjerte græder .. !!!
Hvad sker der for at man som bedste forældre kan stå og sige til
sit lille barnebarn der gerne vil med hjem at det ''gider man ikk '' at
han ikk kan komme med hjem .. Han står og vinker til sin mor og far og vil bare
med dem hjem .. hvorfor hvordan kan man gøre det ..
Øv hvor gør det ondt på mig - de er her højst en time af gangen og emil bliver så ked hvergang de tager hjem .. Hvorfor så komme altså .. idag var de her i 15 min hvor emil begyndte og tikke om og komme med hjem men får bare afvide at det kan han ikke .. og helt ærligt det er KUN fordi de ikk gider smiley

ved ikk hvad jeg ville med dette havde bare brug for luft tror jeg ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØVØV !!!
  • #2   9. sep 2011 dina : og nej sq ikk heller 15 min end nogen der ikk gider !! de gider jo ikk og hvorfor så komme i 15 min og gøre emil ked af det .. så kan de sq lige så godt blive væk .. der er heller ikk nogen der siger noget med at tvinge dem - men forstil dig det er isabella der i den alder står og vinker til dig og kenneth fordi hun ved med bedsteforældrene med hjem og de så aldrig gør det ,.

  • #4   9. sep 2011 hvorfor så ikke bare bed dem om at holde sig helt væk?

  • #7   9. sep 2011 kira : de bor 7 km fra os af .. så kan ikk se hvad problemet er og tage ham med hjem et par timer .. enden komme med ham igen eller be os hente ham .. de ser ikk noget glæde i og være sammmen med sit barnebarn ..

    sabrina : det ville jeg os helst for de opføre sig ikk særlig pænt - farmor gør i hverfadl ikk .. men det er mandens mor og så må det jo være hans opgave .. jeg er bussemand nok i forvejen ..


  • #8   9. sep 2011 dina : om han har eksem eller ej vil de ikk .. de få gange vi har spurgt om de kan passe ham stønner og puster de over det og gør det KUN fordi de jo ikk kan tillade sig og sige nej :S de skal vide hvornår vi aflevere hvornår vi på klokkeslet kommer og henter ham igen .. og sove kan han slet ikk ved dem ,.,

  • #12   9. sep 2011
    * Mor til Smukke kira ( 39+ ) *
    tror ingen får børn for at skride i byen børn men derfor er det stadig meget sundt for en selv og tage ud og spise med en god veniinde eller sin mand uden at der er børn med.


  • #13   9. sep 2011 Har ikke lige læst alle inlæggene igennem, men syntes det er ærgeligt at det er sådan smiley Kender desværre selv til problemet ;(

    Nikoline´s farmor bor i en lille by 8km. fra os (hun handler i "vores" by)... Trods den korte afstand og hun er byen mindst én gang i ugen, så har hun max været og besøge Nikoline/os 1 gang i kvartalet (inkl. barnedåb, fødselsdag m.m.) smiley

    Hun meldte allerede ud da jeg var højgravid, at hun ikke ville passe hende, før hun var ble-fri, da hun ikke vil skifte en lorte-ble smiley

    Men forstår virkelig ikke hvordan man kan værer så lige glad med sin familie/søn/barnebarn (det eneste barnebarn hun har).

    Vi er så ude og bøsøge Nikoline´s framor og 2 fastre ca 1 gang i mdr. Og der er hun helt vild med at lege med Nikoline den første halve time, og så "gider" hun ikke mere (nogle gange kører hun, går i bad eller lign.), så vi bare er sammen med hendes fastre (som elsker hende over alt på jorden og besøger os uden 'farmor' smiley


  • #15   9. sep 2011 der er bestemt heller ikk nogen af os der tager i byen .. Overhovedet .. Jeg har ikk været i byen anden en gang de sidste 21/2 år .. Så det er bestemt ikke derfor .. Men vi har haft mange problemer med Emil sygdom og lignende så at pleje forholdet har været en by i rusland .. Og når vi så endelig bliver inviterret til runde føsdag eller ligenee er det et problem for dem at have ham - det er med sukken prusten og stønnende og et ja okay det kan vi vel godt ! Og der er ALTID problemer .. Jeg sys jo lige netop at det var fedt at farmor og bedste far boede så tæt på - men hvad hjælper det når de ikk engang gider ham .. Jeg kunne forstå hvis der var snak om 30-40-50 eller 100 km hjem til dem at man ikk bare tager ham med hjem - men helt ærligt det 7 km og 10 min det drejer sig om .. Så det skuffer mig sq !

  • #17   9. sep 2011 mor til : tro mig det er vi også .. Det er så sårende og skuffende .. Speciel når emil står og vinkes til os og han så for af vide at han ikk må komme med .. De siger jo ikk lige ud at det er en belastning eller at de ikk gider - men kan jo godt tolke dem ..

  • #18   10. sep 2011 Det synes jeg godt nok også er for dårligt af hans bedsteforældre! Hvor er det synd for din søn når han står og tigger dem, at de så bare kan få sig selv til at sige nej? Det er mig en gåde.....

    Og ja hvad fedt er der i at bo tæt på familien hvis de ikke gider bare engang imellem og interessere sig for sit eget barnebarn?! Mærkelig holdning at ha..

    Men har du taget en snak med manden om hvordan hans forældre er overfor jeres søn? Det har du nok smiley Men ellers så snak med dem om hvorfor de opfører sig sådan? Om de bare er sådan af natur, eller om de har en grund til at være sådan overfor ham? smiley


  • #19   10. sep 2011 malthes mor : det er også mig en meget stor gåde :S farmor laver ikk andet end og sige emil er tyk og grim :S hmmmmm .. men ja - det har hun fattet nu at sårn skal hun IKKE snakke om min søn .. vi har snakket om det tit og ja vi er os kommet frem til at de ikk skal passe ham .. for det er bare ikk det værd .. gør så ondt når emil så gerne vil med dem hjem :S og de så bare siger nej :S hmmmm

  • #20   11. sep 2011 Hold da op, at sige sådan nogle ting om sit barnebarn..... Nogle mennesker er bare uden for rækkevidde...!

Kommentér på:
ØVØV !!!

Annonce