{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av :o , Hjælp !!!
  • #3   14. sep 2011 Det startede med lidt røde prikker, har haft dem i en måned, men det først den sidste uge de er gået helt amok og nu ser det sådan ud som på billederne smiley

• #7   14. sep 2011 Det kunne godt minde om det jeg har, mine lår klør os hver aften, men der er ikk noget at se, :s

• #9   14. sep 2011 Det er det heller ikk, det os kun når jeg skal ud af døren eller får gæster jeg har BH på , kan ikk holde ud af at en på smiley . det gør virkelig av´s smiley

må prøve at ringe til lægen i morgen, hmm men hvad mon jeg skal sige ? , for det skal meget til før min skide læge gider kigge på en smiley , man får sikkert bare afvide det sikkert går væk om en uge til 14 dage smiley

• #12   14. sep 2011 jeg plejer at blive stillet om til en læge og så fortæller jeg selvfølgelig hvad der er galt, men de plejer ikk gide kigge på en :s

• #13   14. sep 2011 synes satme os de nederen smiley godt min datter snart skal til 1 års undersøgelse, for hun har os lidt knopper, og dem hun har i nakken er der begyndt at være små sår på, de ligner faktisk lidt mine knopper, som de så ud for en uge siden :S, så håber ikk hendes bliver lige så slemt som mit hvis nu det er de "samme" knopper som jeg har

• #15   15. sep 2011 Ville helt klart tage til lægen søde.. Det ser bestemt ikke rart ud! Og også hvis Simone har det, så ville jeg også lige få lægen til også at kigge på hende, altså jer begge to hurtigst muligt smiley

Kommentér på:
Av :o , Hjælp !!!

Annonce