{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.373 visninger | Oprettet:

Hvem skal inviteres - bryllup? {{forumTopicSubject}}

Hej Tøser

Ved ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften, men har lige et spørgsmål ang. gæsterne man invitere til bryllup.

Ville I invitere som par, eller efter hvem i kender og ikke kender??

Eks.

Bruden har nogle veninder, som gommen også kender, men det er kun bruden der kender venindernes kærester. Veninderne og deres kærester har alle været sammen i min. 2 år.

Altså ville I nøjes med at inviterer veninderne, som begge kender eller ville i invitere mændende også?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem skal inviteres - bryllup?
  • #1   19. sep 2011 Undskyld hvis det blev lidt rodet smiley

• #3   19. sep 2011 vi inviterede par.

• #5   19. sep 2011 Nu skal vi giftes næste år til september, men vi invitere i par, jeg synes ikke man kan tillade sig og sige at kæresten osv ikke må komme med, slet ikke når de har været sammen så længe :0) ..
    Man skal også tænke på det omvendt, hvis det nu var mine veninder der skulle giftes ville jeg være ret så ked af ikke at have min kæreste med smiley

• #6   19. sep 2011 Tak for jeres svar.

Jeg er af samme mening som Jer kan jeg se. smiley Men igår aftes fik jeg en sms fra en veninde (og det skal siges de er kun liiiiiige blevet forlovet for under 1 mdr. siden). Hun skriver at de har valgt kun at invitere dem de begge kender, og min kæreste er derfor IKKE inviteret smiley

Jeg blev ret paf, og skrev til de 3 andre veninder om de havde fået samme besked. Det havde de. Den ene var afklaret og synes det var fint de gjorde det sådan. Men vi tre andre synes absolut ikke det er ok.

Jeg skrev tilbage til den kommende brud, at der jo var et år til deres bryllup endu, og at der var rig mulighed for vores kærester kunne lære hendes mand at kende? Vi har ofte snakket om at vi 5 veninder + kærester skulle mødes i en weekend og hygge os og alle skulle lære hinanden at kende. Tilbage skriver hun så: Ja det er der, men det er vores valg og så måtte jeg selv vælge om jeg ville komme. De tvang mig ikke. smiley

Hmm...

• #7   19. sep 2011 Mig og min kæreste har været sammen i 6 år og han har kendt bruden lige så længe som jeg. Dog snakker de ikke så meget sammen som bruden og jeg gør.

Min søster + hendes kæreste har været sammen i ca 3 år

Veninde 1 + kæreste har været sammen i ca 4 år

Veninde 2 + kæreste har været sammen i ca. 2 år og venter barn sammen om 4 uger.

Jeg synes virkelig det er så forkert smiley

• #13   19. sep 2011 Synes det er forkert, enten eller tænker jeg :0) ..
    Og hvis det er et penge spørgsmål synes jeg igen det er enten eller for man invitere bare ikke kun den ene del af et par smiley Men bare min mening

• #15   19. sep 2011 Jeg overvejer virkelig også om jeg skal med eller ej.

Om det er et pengeproblem, ved jeg faktisk ikke. Men det dette tilfældet, skulle de nok have overvejet deres gæsteliste en gang mere! smiley Enten eller som I også skriver tøser.

Jeg synes det er VILDT mærkeligt og skulle afsted uden min kærste! Og især hvis jeg bliver gravid og sådan smiley Det binder os jo bare mere sammen! Hmm.. Kan lige se det for mig.. Vi 4 tøser sidder til deres bryllup og alle tænker, nå hendes veninder er nok singler alle sammen..
    Øhh NEJ det er vi så ikke!

Hvis jeg tager med, og finder ud af til festen at der er en eller flere par med hvor enten bruden eller gommen ikke kender den ene, så tager jeg mine ting og går!

• #17   19. sep 2011 Vi skal selv holde bryllup til Maj og har besluttet at dem vi ved er i par biver inviteret som par. Det andet kan man ikke tillade sig.

De eneste der bliver inviteret som alene er min forlovedes to fætre som aldrig har deres kæreste med til noget alligevel. Heller ikke selvom de er blevet inviteret.

Men dem der er sammen på nuværende tidspunkt, bliver inviteret.

• #18   19. sep 2011 Pernille C: Sådan ville mig og min kæreste også selv gøre det smiley

• #20   19. sep 2011 Camilla-- Jeg havde pænt sagt nej til det bryllup hvis min kæreste ikke var velkommen. Det andet er simpelthen for mærkeligt.

• #21   19. sep 2011 Ja jeg overvejer det virkelig også kraftigt.. Skal lige have en snak med de andre tøser igen.. smiley

Synes virkelig også det virker SÅ underligt at skulle tage afsted til sådan noget alene!!

• #23   19. sep 2011 Nåri har været sammen så længe, ville jeg simelthen synes det var for mærkeligt at han ikke var med.

Jeg havde pænt sagt, tak, men nej tak, er min kæreste ikke inviteret så kommer jeg heller ikke. Vi er et par, og har været sammen i mange år, de ville vel heller ikke invitere deres onkel uden den nye kone fordi de ikke kender hende?

• #25   19. sep 2011 jeg havde også sagt nej, mig og min kæreste har været sammen i 4 år bliver den ene inviteret gælder det begge med mindre det mandefrokost eller tøse hygge eller ligenede

• #26   19. sep 2011 Mor til Vera-- Arj, men altså, så skulle man måske vente med brylluppet til man havde råd, eller holde det udelukkende for familien. *g*

• #28   19. sep 2011 Ej det er godt nok for mærkeligt, man invitere da par, og især når parrene har været sammen så længe, og har børn sammen og et af parrene venter barn sammen om 4 uger! :s

Havde nok også sagt nej tak, hvis min mand ikke var inviteret, ville ikke tage til sådan noget alene uden ham, og slet ikke når vi har en søn sammen, det ville virke underligt.. Det må næsten handle om penge..

Kommentér på:
Hvem skal inviteres - bryllup?

Annonce