647 visninger
|
Oprettet:
Pernille - med vidunderlige Isabella Dagny <
20. mar 2008 Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
20. mar 2008 Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Dessert.. lige lidt hjælp {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Er der nogle som har nogle gode desserter..
Jeg skal lige lave dessert for min mor til lørdag, for min far har fødselsdag, så det skal være en dessert til 15 mennesker, så ikke noget alt for "fint", og mange timers arbejde.. :0)
Håber i kan hjælpe
okt 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
1 pakke ladyfingers (kan købes i større supermarkeder), dypes hurtigt i stærk kaffe, de suger vildt hurtigt.. Ligges i et lag i et fad.
En bøtte marcapone ost, (kan købesigen i større supermarkeder, den står sammen ed creme fraice og ikke osten!!) blandes op med, kahlua som man syntes, det smager godt og så cremen bliver creme agtig.
fordeles over ladyfingersne.
Jeg laver selv 2 lag ladyfingers, Det øverste lag skal være creme.
Man kan slutte her og drysse kakao pulver over eller lave et lag flødeskum, som drysses med kakaopulver.
Lav den gerne dagen i forvejen den bliver kun bedre af at stå i køleskabet og trække.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Sværhedsgrad, det er såmen lige meget, bare lige have i hovedet at det er til 15 mennesker og nogle vil måske tag to gange... så ikke noget voldsomt bryllups aktig... eller hvad med siger
okt 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
Jeg plejer at lave den, men forskelige frugter i forskellige farver, ser super flot ud når det serveres.
.Laver det godt nok uden nødder(min mand kan ikke lide dem)
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Så skal der nok blive stille når der er serveret -men nu er jeg også en chokogris
Dessert.. lige lidt hjælp