{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Dessert.. lige lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Er der nogle som har nogle gode desserter..
Jeg skal lige lave dessert for min mor til lørdag, for min far har fødselsdag, så det skal være en dessert til 15 mennesker, så ikke noget alt for "fint", og mange timers arbejde.. :0)

Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dessert.. lige lidt hjælp
  • #1   2. okt 2008 uh verdene nemmeste, smager og ligener jeg har været i køkkenet 10 timer tiramisu.

    1 pakke ladyfingers (kan købes i større supermarkeder), dypes hurtigt i stærk kaffe, de suger vildt hurtigt.. Ligges i et lag i et fad.

    En bøtte marcapone ost, (kan købesigen i større supermarkeder, den står sammen ed creme fraice og ikke osten!!) blandes op med, kahlua som man syntes, det smager godt og så cremen bliver creme agtig.
    fordeles over ladyfingersne.

    Jeg laver selv 2 lag ladyfingers, Det øverste lag skal være creme.

    Man kan slutte her og drysse kakao pulver over eller lave et lag flødeskum, som drysses med kakaopulver.

    Lav den gerne dagen i forvejen den bliver kun bedre af at stå i køleskabet og trække.


  • #2   2. okt 2008 Mille: Jeg har lavet nogle hjemmelavet is for to uger siden så regnede med at det skulle bruges sammen med..
    Sværhedsgrad, det er såmen lige meget, bare lige have i hovedet at det er til 15 mennesker og nogle vil måske tag to gange... så ikke noget voldsomt bryllups aktig... eller hvad med siger


  • #3   2. okt 2008 Uh ja, den mille nævner er også uper god og ser rigtig god ud.

    Jeg plejer at lave den, men forskelige frugter i forskellige farver, ser super flot ud når det serveres.

    .Laver det godt nok uden nødder(min mand kan ikke lide dem)


  • #4   2. okt 2008 tusind tak for det, det vil jeg da helt sikkert overveje, kigger ind i morgen og ser om der kommer mere til..

  • #5   3. okt 2008 Sådan en gang hjemmelavet chokolade mousse er der ikke mange der laver og så smager det så englende synger. Det er meget bedre end det man køber, og så er der ingen der ikke kan lide det.

    Så skal der nok blive stille når der er serveret -men nu er jeg også en chokogris


Kommentér på:
Dessert.. lige lidt hjælp

Annonce