{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

hvilken gave og middag? {{forumTopicSubject}}

hej piger.

min kæreste og jeg har toårsdag imorgen. vi har planer om at skulle ud og bowle og måske i biografen bagefter.
jeg laver så, uden han ved det, en "romantisk middag" for ham og jeg, hjemme hos ham. samtidig regner jeg med, han skal have en omgang massage om aftenen, og vi skal hygge os rigtig!
jeg har dog det problem, at jeg virkelig ikke aner, hvilket mad jeg skal lave til ham og hvilken gave han skal have?
han er på ingen måde kræsen og kan lide ALT, så det burde jo være let nok - men vil gerne gøre lidt særligt ud af det. han har ingen livret.
med hensyn til gaven, så mangler han ingenting. han går ikke med smykker, da han er håndværker, og kun går med en halskæde og vores forlovelsesring. jeg har INTET forstand på værktøj overhovedet, og tror ikke, han mangler noget. han har tøj nok og en masse parfumer.
han er typen der elsker at makke i motorer osv..
hvis han mangler noget, køber han det med det samme, da han har penge nok.
er virkelig på bar bund med begge dele! håber i kan hjælpe mig. smiley

på forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken gave og middag?
  • #1   29. sep 2011 uhm..
    Ved sku ikke lige hvad du skal lave af mad xD

Men hvad med enten som sofie siger, eller en weekendtur et eller andet sted eller.. ja jeg ved det ikke xD

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   29. sep 2011 Årh Sofia smiley Nu ved jeg da hvad min kæreste skal have i julegave... Har ALTID ønsket mig sådan nogle billeder.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #3   29. sep 2011 Jeg må lige forbi fotocare imorgen og høre dem ad smiley
    Det er bare så smukt med sådan nogen billeder. (og gerne uden tøj på, men hvor man ingenting kan se)

• #4   29. sep 2011 jeg har godt tænkt på, om vi skulle tage ned og få taget nogle billeder sammen. har tit spurgt ham, om vi ikke skal få taget nogle billeder, og han har da også sagt ja, men vi er ikke rigtig kommet så langt med det. smiley

jeg har ikke noget imod, at lave f.eks en 3-retters menu til min kæreste og jeg, da jeg mener, han bare VIRKELIG skal forkæles den dag!
    men hvad er en "romantisk middag" altså med hensyn til maden? regner med at sætte nogle stearinlys op og MÅSKE ligge nogle rosenblade på bordet.. problemet er bare, at han er hjemme, når jeg kommer, og kan ikke rigtig (forstå mig ret) slippe af med ham.. han er der, når jeg laver det hele. og synes heller ikke rigtig, jeg kan bede ham skride imens jeg laver det smiley

• #5   29. sep 2011 det er også bare lidt, at hvis vi beslutter os for at få taget billeder sammen imorgen, så står jeg lidt med en "vent-til-vi-får-taget-billeder" gave, og han har flere gaver til mig.. det er måske en anelse træls - vil gerne give ham en ting imorgen, som han ikke skal vente på.. smiley

• #6   29. sep 2011 hvad med at lave en lækker bøf eller en god steg med bagte kartofler og jensens whisky sovs, det er altid lækkert.

gaven hmm hvad med et ur eller en digital p skive til bilen så han ikk får p bøder det fik min mand og han blev vildt glad.

• #7   29. sep 2011 han gider ikke gå med ur.. det eneste han vil have på er ringen og sin halskæde.. så det kan jeg desværre ikke give ham smiley han har alt tilbehør til bilen..

Kommentér på:
hvilken gave og middag?

Annonce