åhh blir sindsyg af min svigermor!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er som sagt gravid for anden gang. Min svigermor tror hun kan tillade sig at blande sig i ALT, hun skriver og ringer hver eneste dag for at høre hvordan vi har det & om Viktor (vores søn) sover.
Hvis vi er på besøg hos min familie på sjælland ringer hun og skriver hele tiden , hvis vi ikke tager den ringer hun bare til min mor.. ved seriøst snart ikke hvad jeg skal stille op.. har haft snakken med hende 100 gange og været uvenner med hende mange gange pga det her.. men lige lidt hjælper det..
Hun bliver også skuffet , hvis vi har brug for børnepasning og det ikke lige bliver hende der skal passe ham..
hvad pokker stiller jeg op?
nov 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 3 Emner: 39 Svar: 144
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Havde sekv gjort det mange gange, men det virkede ikke, så til sidst sagde jeg til min kæreste at han altså var nød til at gøre det.
Det var simpelthen det bedste han nogen sinde har gjort.
nov 2009
vil prøve at få Morten til at tage en snak med hende,for det går mig virkelig på .. er træt af at det skal være sådan her for bliver sku ked af det.. men de gange jeg har sagt noget har hun prøvet at virke som om jeg sårer hende ihh og åhh så meget og dermed prøve at få sine sønner på hendes side..
Kamilla : hvorfor sku det ikke hjælpe morten snakker med hende?
nov 2009
ja det er rigtigt nok , hun er der med det samme på fb og ligger konstant billeder ind af viktor.. hun har ikke sit eget liv virkelig..
nov 2009
Kamilla : nej okay , men det er virkelig træls.. det er ikke sikkert, ved det ikke .. har bare fået nok.
åhh blir sindsyg af min svigermor!!!