{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Åh tandpine! {{forumTopicSubject}}

Nogen der har nogen gode råd?
Jeg sidder med tandpine på 3dagen, min tandlæge kan ikke tage mig før i næste uge & alle de tandlæger her omkring kan ikke tage mig før om 3-4uger smiley
Jeg sover ikke, kan ikke rigtig spise eller drikke.
Dolol - Ibofin - de andre ibo et eller andet - panodil pamol mm hjælper ikke smiley

Hjælp piger! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh tandpine!
  • #1   6. okt 2011 Tandpine hvordan. Er det en plumb der er smuttet, en tand der er knækket eller er det tandkødet?

Hvis det er tandkødet så kan du gurle i snaps, det bedøver så du kan få lidt fred. husk kun at gurle og spytte ud, med mindre du gerne vil have en bims på, og dermed kan falde i søvn...hehe.

Ellers kan du snuppe 2 iprener og 2 zapp, det gør jeg hvis jeg har tandpine.

• #2   6. okt 2011 vil ringe til tanlægen og sige du SKAL ind nu fordi det er ulideligt :s for mig lyder det som en rodbehandling du skal have og det gør altså bare nulle nalle og have betændelse der.. så ring ind og være skrap for man får nemlig ikke sovet og smertestillende virker ikke rigtigt smiley

• #3   6. okt 2011 skal have lavet en rodbehandling, men de ville ikke da jeg ventede lille pigen, så gik det i sig selv men er kommet som et lyn fra en klar himmel.. der er ingen lige meget hvad jeg har gjort eller sagt smiley
    det er så ulideligt..

• #4   6. okt 2011 tag der ned når de åbner imorgen og så bank i bordet og sig at du ikke går før du får en tid, for der er næsten intet mere smertefuldt end sådan en betændelse der smiley

• #5   6. okt 2011 jeg havde flækket en tand og lod den være..... det endte med at det gik i nervebanen, fordi jeg ikk tog til tandlæge ( har mega meget tandlæge skræk)

det lyder lidt som om det er ved at gå i din nervebanen og kan kun sige at det bliver værre og værre....

mit kunne heller ikk tages med smertestilende.......

• #7   6. okt 2011 Du kan få nummeret til min tandlæge på langeland. det er godt nok et stykke at køre, men Han er både billig, god og han har næsten en akuttid man kan få.
    Bare sig at du er blevet anbefalet af mig.
    Du kan få nummeret på en PB hvis du har lyst.

• #8   6. okt 2011 Jeg har døjet meget med det samme som du er igennem lige nu, og det eneste som vil hjælpe dig er at komme til tandlæge. Der er højst sandsynligt betændelse i din rod, og det kan kun tandlægen hjælpe dig med.

Indtil da har jeg tips til smertelindring
    Tag et varmt bad, lad det varme vand stryge ned i dit ansigt.
    Varmepude på området hvor du har smerter
    Søvn
    Tørklæde om munden ( det lyder mærkeligt, men det hjælper)

Varme er i det hele tager en god smertelindring, undgå kolde drikke og kulde, det får smerten til at blusse op.

God bedring.

• s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #9   6. okt 2011 Hvad med tandlæge højskolen, nu ved jeg ikke hvor du bor.

• #10   7. okt 2011 Var ved en tandlæge idag der ville ha 2000kr for & lave et mirko hul smiley Valgte den lette løsning. & fik lavet den midlertidigt, så skal til egen tandlæge på Tirsdag & ha det lavet.

Kommentér på:
Åh tandpine!

Annonce