{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vådliggerlagn?
  • #1   7. okt 2011 Jeghar købt mine i jysk. De er fine, og ikke ubehagelige at ligge på. De har froté på oversiden og en ikke-gnitrende vandtæt bund

• #2   7. okt 2011 Jeg har også købt i JYSK.. Jeg lægger bare almindeligt lagen over smiley Men ellers er de faktisk okay tror jeg. Nu er det ikke mig der lægger på dem, men hun klager da ikke smiley

• #3   7. okt 2011 Line H- haha nej jeg ligger heller ikke selv på den til dagligt, men har faktisk prøvet at brede det ud i min egen seng, bare for at se hvordan de var at ligge på. Og de er ikke generende eller larmende eller noget andet. Vores ligger også under hendes lagner, så lagnet ligger øverst smiley

• #4   7. okt 2011 Hehe smiley Det har jeg ikke prøvet, men kan i hvert falde høre at det ikke larmer...

• #5   7. okt 2011 Vi har købt i Ikea til 40 kr... :O)

• #6   7. okt 2011 Line H- Jeg lå der ikke en hel nat. Det var interne joke mellem kæresten og mig der endte med at lå på lagnet og kunne derfra konstatere at man ligger jo fint der hehe.

Lizette- Jeg var faktsik ik klar over Ikea havde vådliggerlagner :-)?!

• #7   7. okt 2011 JYSK ville jeg sige, MEN de har været udsolgt de sidste måneder, og de er i restordre.

Så vi købte i Bilka 90 kr, men IKEA har dem også til 40 kr.

• #8   7. okt 2011 jeg har taget en sort sæk og klippet enden af den passer i størrelsen på en juniormadres og den larmer dog lidt men hun brokker sig ikke... og den kan tørres af og bruges igen hvis det er ;o) den bliver strukket ret godt ud så den ligger rimeligt fast....

• #9   7. okt 2011 ååhh come on line indrøm det du tisser i sengen, bare en liiiiille smugle GG

• #10   7. okt 2011 Lisbeth H- Kan hun ånde på den? Vi havde på et tidpunkt sorte sække om sofahynderne under betrækket, og man havde simpelthen så varme og svedige baller når man rejste sig hehe. I barnevognen havde vi glemt at tage plastikken af som lå i bunden (det lå gemt under madressen så vi ikke kunne se det hehe) hvilket resulterede i Gabrielle altid var helt våd i nakken af sved fordi hun ikke kunne komme af med varmen. Det har hjulpet både på sofaen og barnevognen at plastikken blev fjernet, da det igen kan cirkulere luft smiley

• #11   7. okt 2011 tja den ligger jo kun på midten af madressen og så rundt om så der kommer jo luft ind i begge ender og jeg har jo et alm bomuldslagen mellem hende og plastikken som suger sveden?? har ikke tænkt ved det men hun er heller ikke et ret varm barn... og sover sjældent med dyne på? ved ikke om det har noget at sige?

• #12   7. okt 2011 jeg skal bruge dem da min store pige gerne vil sove uden ble smiley

• #13   7. okt 2011 Johanne bliver 3 her den 17 og hun sover uden ble men det er guld værd at beskytte madressen....

• #15   7. okt 2011 jeg bor på lolland-falster og der er langt til den nærmeste ikea desværre øv øv

• #17   7. okt 2011 Gaia's mor: SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHH'

Her sidder jeg og prøver at tørre den af på min datter og så kommer du bare og afsløre at jeg er inkontinent??!!!

GRRR

• #18   8. okt 2011 aero sleep....

Ville aldrig bruge vådligger lagen til min dreng og hvem siger de lige rammer der hvor det stykke er? Dertil kan de ikke ånde i det stads..

Vi har en 'top madras' fra aero sleep. Den har våd ligger lagen i hele madras str, men ikke noget han ligger på - da han ligger på et 'luftlag' af noget der ligner bi kube struktur, så han er ikke i berøring med det og han kan derfor stadig ånde og komme af med varmen.

Dertil kan den vaskes på 60 grader og tørrer på ca 30 min, bliver brugt meget til astma/allergiker. Så ingen bakterier der lever videre nede i madras...

• #19   8. okt 2011 Linda - hvad koster sådan en hvis det er til en junior seng?

• #20   8. okt 2011 tror gav 700-800 kr..

Ja det er nok mget, men det er så også det meget bedre for barnet. Dertil kan barnet altid få luft også selv om det ligger på maven, da bikub struktur gør at de kan ligge med hovedet nede i madrasog stadig få luft.

Ved opkast - gylp mm. er det ikke sikkert de rammer vådligger lagen og derved har man en klam madras de skal tørre oglvom den er tør, så lever baktererier mm videre nede i kernen af madras.

Vi har købt den i kære børn, hvor de har mange ting fra aero sleep

• #21   10. okt 2011 linda: Det vådliggerlagen vi har til Emma er 90*180 så der tvivler på hun rammer ved siden af og man kan sagtens ånde i det, da det ikke er decideret plastic, men et underlag lavet af en form for gummi...

• #22   10. okt 2011 Ja der er frote på den ene side og plastik/gummi på den anden...

Det er umuligt at ånde i, for hvor skal det forsvinde hen? Det kan hverken komme væk under hende eller lign.
    Uanset om det ene eller andet vender op eller nedad, vil hun have svært ved at komme af med varmen.
    Jeg ville aldrig ligge på et stykke vådlagen og derfor skal min søn det heller ikke.

• #23   11. okt 2011 linda: Lagnet lægger ovenpå vådlæggerlagnet og det gør at varmen sagtens kan komme væk..

Nå men anyways smiley Vi er alle forskellige og jeg har intet problem med at lægge på et vådlæggerlagen eller lade min datter gøre det smiley

• #24   11. okt 2011 Jysk får faconsyet vådlægger lagn på lager i starten af november igen smiley

Jeg skal have købt til mit arbejde hvor der er voksne udviklingshæmmede der alle sover på vådlæggerlagner med alm. bomuldslagen over og det er ikke for varm.

Og vådlæggerlangerne skal være der da mange af vores brugere er blebrugere og andre har små uheld i løbet af natten.

Sover vi personale på inst. sover vi også på de rene vådlæggerlanger og ingen har det for varmt, har nemlig spurgt smiley

• #25   11. okt 2011 tja det er skam helt op til jer...

Ved bare at det må være ulækkert at ligge på et vådligger lagen og have tisset, da tis - opkast mm ikke har nogen steder at forsvinde hen.

Ved bare vi er glade for vores, da det også har reduceret hans hoste om natten til det minimale. Da støv osv dumper ned mellem bikube struktur og gør han ikke trækker det med op i luftvejene og at han har luft omkring sin krop.

• #26   11. okt 2011 linda : det jo ligesom det der er pointen med vågligger lagen ???
    at det ikk skal kunne komme i madressen og ligene ?

• #27   11. okt 2011 linda: De fleste børn vågner da vidst de har tisset i sengen? Gør de ikk? Det gør min datter i hvert falde og så bliver det heke jo skiftet med det samme smiley

• #28   11. okt 2011 lullee...
    Ja, men så kan man lige så godt tage en rulle affalds sække ud og smække et lagen over, det giver det samme - bare med mere lyd...:-)
    Her kommer det heller ikke ned i madras, men trækker væk fra huden og ned under bikube strukturen, lige som nullermænd, støv og lign.

Line H... Aner det ikke, da vores hverken tisser, kaster op eller lign i sin seng. Han gylped som lille og har ofte næseblod i sengen, det er det eneste..

• #29   11. okt 2011 Johanne vågener ikke når hun har tisset i sengen, men det stinker om morgnen når man løfter dynen...

Kommentér på:
vådliggerlagn?

Annonce