En lisette-dag {{forumTopicSubject}}
jow se, Dan har sit eget firma det kører super godt, men han er alene så det giver en masse arbejde så har ikke ser ham ret meget i denne uge, og når han endelig kom hjem skulle han videre til sport osv.. Vi skulle så hygge i dag, vi skulle på æblerov og lave grød til fryseren, nå men kl 8 ringer telefonen, hans kammerat, der har et dj-firma er blevet indlagt med blindtarmsbetændelse, så han ville gerne hvis Dan kunne spille i nat, og jow Joe det kunne han da i hvert fald, så der røg den aften.. Men jo kan jo stadig hygge som aftalt med æblerne..
Afsted det går med madpakken under armen og riven bag i bilen.. Vi plukker og plukker da jeg får øje på det perfekte æble jeg bare må have med hjem, strækker mig på tå, riven op, får overbaæance og får riven ind under grenene også regner det ellers æbler lige ned i skallen på mig.. Da helvedet endelig slutter og æblebombardementet ophører kigger jeg op og *klask* får et æble lige i øjet som ovenikøbet er rådet så det splatter ud i næsebor hår osv..
Nå, men naturmenneske som man er, så tøre jeg det værste væk, og ligger tæppet ud og gør frokost klar imens Dan samler lidt flere æbler...
Bedst som vi ligger der på tæppet bliver vi lidt sommerkåde, får tøjet af og ruller ud på græsset.. Men ak det er ikke kun græs, det er brændenælder og jeg bliver brændt godt og grundigt på begge baller, også ville jeg bare gerne hjem...
Velankommet, ny med cremeindsmurte baller, skræller vi æbler og sætter den over, en kæmpe grydefuld.. Den koger færdig og vi går ind for at gøre 'akten' fra tidligere færdig, pludselig går røgalarmen igang... I stedet for at slukke for kogepladen har jeg drejet den om så den går fra stor plade til lille plade, så alt grøden smager svedent og brændt...
Spørg mig lige om jeg synes det er en god dag i dag nu kører Dan ud til den fest hvor han skal spille onm lidt, også vil jeg sidde helt alene og nyde duften af brændt æblegrød og pleje mine stadig ømme baller og håbe dagen i morgen bliver bedre...
God lørdag aften til jer, mærker jeg lidt misundelse i krogene?
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Synd for dig at den var virkelig og det var dig det gik ud over!!!:/
Håber du fik dit knald;) trods alt, men det lyder jo ikke sådan!!!:( øv øv
feb 2011
feb 2011
Jeg har endda ikke nogle børn, så jeg kunne lave alt jeg ville, men der sker intet og skal intet..:( øv
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
En lisette-dag