{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.574 visninger | Oprettet:

Udd. {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt ind på PAU ( Pædagogisk assistent uddannelse) med start i januar.

Jeg har været til optagelses samtale, og jeg synes det gik rigtig fint. Jeg er en MESTER til jobsamtaler osv. smiley
Nu går jeg så og venter svar, vi får MÅSKE svar sidst i uge 47. Men der er kun 25, der kommer ind, og uddannelsen har 2-300 ansøgere.
Men jeg bliver mere og mere nervøs for om jeg kommer ind. smiley
Så skal jeg have en anden uddannelse, men hvad er der lige og vælge imellem? Det er jo nærmest umuligt at få en elevplads uanset branche.
Jeg vil ikke på SU. Det bliver simpelthen for hårdt for os. SU er en mulighed, når min kæreste er færdig uddannet. smiley
Årrh, jeg er helt i vildrede.. Jeg har snakket med en vejleder over www.ug.dk og spurgt om hjælp, for jeg vil jo gerne kunne starte på en uddannelse meget snart, men hendes svar var bare "Lad os satse på du kommer ind, og ellers tage den til den tid", men så kan jeg jo ikke nå og søge ind på en anden uddannelse med start januar-februar.

Kender i til nogle brancher, hvor der er stor mulighed for elevplads? Jeg er åben for nye idéer mht. uddannelse. Jeg har ellers altid sværget at jeg skal være pædagog. Det skal selvfølgelig være på sjælland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udd.
Kommentér på:
Udd.

Annonce