{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Jul {{forumTopicSubject}}

Ja nu har julen også nået BG smiley

Jeg er frustreret over julen i år... Har for længe siden mens jeg var gravid sagt jeg ønskede at holde julen i år nu når vi havde en lille også var der mulighed for at vi både kunne holde det med mine forældre og bror (måske også min mormor) og min kærestes mor og hendes mand (og måske hans mormor), så var ingen snydt for den første jul... På et tidspunkt noget tid efter jeg har sagt det siger min mor at det bliver også sjovere til næste jul (altså 2012) nå den lille er det større og kan gå, så håbede hun at både os og min bror og kæreste ville holde jul hjemme... Har så efterfølgende flere gange sagt jeg ville holde julen i å og hun er blevet ved med at skifte emne... Så sidder jeg nede ved mine forældre for ca 3 uger siden også siger min mor, at hun havde snakket med min brors kæreste, at hun gerne ville holde jul hos os, og min bror kom hjem til jul og hun ville komme senere... Men hun havde også inviteret min moster, hendes kæreste også kom min mormor...Hmm siger jeg så ender det med vi er alene til jul, for min kærestes mor tager nok til Sverige og holder jul med hendes mands familie... Nå siger min mor, ja vi holder jul herhjemme og vil ikke tage nogensteder pga mormor (så skal hun have skylden)...

Tak for lort siger jeg bare...

Ville så gerne holde jul med mine forældre, men når jeg så længe har sagt jeg gerne ville holde julen i år når vi har den lille så bliver jeg bare så ked, sur og rasende over hun gør sådan noget...

Min kæreste spurgte så forleden dag hvad med jul om vi skulle holde den... Ja det skal vi vel siger jeg (ret negativ over det) hvorfor siger jeg så... Ikke for noget siger han (han føler vidst nærmest han trådte mig over tårene over det) hvorefter han siger at hans mor ha sagt vi bare kan ringe og spørge dem for de vil heller end gerne komme herned...

Jeg ville også bare så gerne holde jul med mine forældre (sidste år var vi sneet inde)

Øv øv øv (undskyld det blev lidt langt skulle bare havde luft

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jul
  • #3   27. okt 2011 altså hvorfor er det du ikk siger til din mor " Jeg har hele tiden sagt at vi ville holde og du vil vel gerne holde sammen med os osse !"

Vi skal os holde jul for første gang i år - grunden er at min far døde for 6mdr siden - så min mor vil ikk holde det derhjemme - så vi har taget den til os i år - så håber vi kan holde en god juleaften *G*

Men jeg ville nok blive lidt sur på min mor og sige det kan du ikk være bekendt - jeg holder julen !!!

• #5   27. okt 2011 Helt ærligt, er det her bare ikke okay! Jeg havde virkelig været skuffet på min mor over sådan en opførelse. Hvis det var mig havde jeg ikke taget hen til min mor for at sætte et eksempel smiley man skal huske at holde jul med nogen der respekter og holder af en for den man er. men sådan er vi jo så forskellige

• #8   27. okt 2011 jamen var det ikk meningen at både forældre og hende's mormor skulle komme til hende ???

• #9   27. okt 2011 Vi havde sagt vi gerne ville tage hele slænget hjem, altså mine forældre, min bror og kæreste og mormor, min kæreste mor og mand samt mormor

• #12   27. okt 2011 ja hvorfor, hun siger pga min mormor, men tror det er fordi min moste og hendes kærese skal holde der og hun VIL holde julen og har det svært ved at vi vil til også at holde julen

Kommentér på:
Jul

Annonce