{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sige op....
  • #1   7. nov 2011 Hm hvorfor ikk blive fyre? Blive ved at blive sygemeldt komme for sent osv ?
    Hvorfor sir du op uden at have et andet job ?

• #2   7. nov 2011 Ja man får 3 uger.

• #3   7. nov 2011 Hende c sikke da en indstilling at have til tingene

• #4   7. nov 2011 Ja 3 ugers karantæne. Jeg slap dog, da vi flyttede langt nok væk pga. min mands nye arbejde, så der er nogle undtagelser for karantænen - det afgører a-kassen.

• #5   7. nov 2011 Okay.. Jeg troede det var 5 uger man fik.. Ja jeg er medlem af en a-kasse.. men får man noget andet udbetallt eller slet ingen ting i de 3 uger?

Jeg har det ikke godt med mit arbejde.. Når man er ked af at skulle på arbejde og man har ondt i maven, så er det ikke okay.... Så hellere sige op på en pæn måde....

• #7   7. nov 2011 Jeg ville vælge at blive sygemeldt og derefter tage en snak med fagforeningen om hvad man kan gøre.

• #8   7. nov 2011 Tak for hjælpen tøser...:-)

Camilla B: Lige præcis... Sys ikke at mit arbejde er det værd... Er nedtrygt hele tiden og har ikke noget overskud eller energi.... Og min familie er det vigtigste for mig.. min datter og min mand... Puha ved ikke lige hvad jeg skal gøre....????

• #9   7. nov 2011 Prøv at snakke med din arbejdsplads omkring det - måske de vil gå med til at fyre dig ?

• * Miv *
    * Miv * Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #11   7. nov 2011 Åh jeg kender alt for godt dit problem, jeg går i øjeblikket sygemeldt pga. arbejdsrelateret stress - jeg er rigtig ked af mit arbejde og har faktisk fået min opsigelse, men min chef og jeg har også en "gentlemen's aftale" om at jeg kan komme tilbage fra min sygemelding og få ny kontrakt...

Jeg har snakket med akassen og deres forslag var at jeg skulle gå sygemeldt til jeg fik min opsigelse og den har jeg nu fået....

Jeg står så mellem om jeg skal stoppe eller jeg skal starte op igen - mit hjerte siger jeg skal gå sygemeldingen ud indtil jeg stopper, men min fornuft siger jeg skal starte op igen og være glad for jeg overhovedet har et arbejde...

Kommentér på:
Sige op....

Annonce