{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Er dit spædbarn ofte utrøsteligt? {{forumTopicSubject}}

Hvis dit spædbarn ofte er utrøsteligt, så vil jeg anbefale at tage til børnekiropraktor...

Vores datter fik skyld for at tage tigerspring meget nært og voldsomt og hun græd og græd ved 5 ugers-springet. Da hun for mig virkede til at have en favoritside at kigge til og spise til, havde jeg bestilt tid ved fys. gennem min SP. Fys'en sendte os videre til kiropraktor, da vores datter havde en låsning i en af nakkehvirvlerne. Allerede efter 1.behandling havde vi "en ny datter", og dagen efter behandlingen startede hun med at pludre og smile.

Nu er hun ved sit 8 ugers spring, og græder derfor oftere og vil gerne hænge hos os. Når de tager et spring er det ikke uanmindeligt at de kan miste appetit. Den anden nat havde vi et barn der skreg og græd, og afviste mit bryst. Efter 10 timers gråd og hvor hun ikke havde spist, var jeg desperat. Jeg er samtidig forkølet, feber osv. så jeg var så ked af at min datter var så utrøstelig, og mine bryster gjorde avs. Jeg ringede til kiropraktoren og fik en tid samme dag, da jeg havde fornemmelse for at det var nakken igen. Hun var låst i nakken, og vi fik lige efter behandlingen et gladere barn med hjem. Dagen efter begyndte hun at kunne se sine hænder, da der igen ikke var noget der blokerede hende, og tog hendes opmærksomhed.

Vi tager et par behandlinger mere hos kiropraktoren, som desværre havde "udskrevet" min datter for tidligt pga. hun ellers var sat på plads i nakken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dit spædbarn ofte utrøsteligt?
  • #2   1. dec 2011 Det kan virkelig betale sig at ofre en tur til kirapraktoren. Man skal jo ikke betale, hvis der ikke skal behandles. Vores næste barn kommer også en tur til kiropraktor uanset, og jeg vil anbefale alle at gøre det samme.

Dejligt at I også har så gode erfaringer, og at du også har opfordret andre til at tage afsted smiley

• #4   1. dec 2011 Camilla -. lige præcis. Og tænk hvis barnet har smerter/låsning el. andet og man ikke får behandlet. Det vil sænke udviklingen enormt.

• #6   1. dec 2011 Er helt enig med er! smiley

Malthe har os været til kiropraktor et par gange, og fik det hele væk, så nu skal vi bare komme om et år igen og se hvordan det går smiley Det virkede rigtig godt og få løsnet op i hans nakke og skuldre og han blev MEGET gladere for at ligge på maven og på siden med hovedet smiley

Kommentér på:
Er dit spædbarn ofte utrøsteligt?

Annonce