{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

en lille hilsen til alle BG {{forumTopicSubject}}

jeg vil lige skrive hej til alle for mit fravær på BG, har stået hårdt til efter jeg fik min datter, dog ikke pga min børn men forhold til mand går meget skævt. svigermonster rådede til at skilles oktober 2010, gik jeg med knus hjertet og følte intet for min x-mand og det gik værre så vi stod i sommerferie og jeg besluttede sku gå hver sit.Det var hådt både for mig og børn, daginst. giver masse ros efter min x-mand flyttede i oktober 2011, børns udvikler bedre og mere glad og jeg er glad for jeg tog denne vej med min børn. Vi havde aftalt han sku holde jul sammen men idag skrev han at hans søster råder til at lade være så han vil skuffe sin børn så han melder afbud. Han lever dog sit singel og fri liv men han rager i mit liv når jeg finder mit glæde i hverdagene... skænderier og skænderier han skuffede sin børn mange gange... nu med et the end, børn hver anden weekend og skiftes med at have børn i ferierne... jeg er dog lettet men skuffet af min børns vejne at have sådan en far som ikke styrer sit liv...
Håber i alle dejlige BG kvinder får en rigtig varm dejlig jul med sin familie og bekendter...
sender varme julenisse kram fra mig og min dejlig børn Mikkel og Elisa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille hilsen til alle BG
Kommentér på:
en lille hilsen til alle BG

Annonce