{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Spørgsmålet " er du gravid " {{forumTopicSubject}}

Åh piger smiley hvordan håndtere i det?
Hele min familie spørg mig hele tiden " er du gravid ? "
Jeg er ved & blive sindsyg, jeg ønsker mig nr 3 HELT SIKKERT! men nu er min datter kun 6mdr, snart 7 smiley & den store snart 2 smiley
Jeg er sp sindsyg skruk i drømmer ikke om det, & når folk så spørg, får jeg endnu mere lyst jo!! smiley .

Ved ikke hvad jeg egentlig ville med det her (: sq nok brokke mig lidt..

GO JUL smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmålet " er du gravid "
  • #1   24. dec 2011 Ja det et meget godt spørgsmål smiley Min mave er lidt rund!! smiley . & vokser lidt her og der.. af hvad jeg ser har lagt mærke til (:
    så mon ikke det er derfor

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #2   25. dec 2011 Synes godt nok det tidlig du er skruk men det siger jeg også som mor til en 1 1/2 årig som slet ikk har været skruk smiley

• #4   25. dec 2011 Jeg har været skruk siden Alexander blev født for 3,5 mdr siden og er det stadig, så jeg kender det godt smiley

Vi skal dog tidligst have en mere om 3 år, hvis vi overhovedet skal have flere... Jeg skal igang med en uddannelse til september, når min barsel er slut og det er det der holder mine babytanker på afsted... smiley

• #5   25. dec 2011 Jeg skal først & fremmest ha min uddannelse færdig dvs om nogen år kan jeg MÅSKE tænke baby smiley skal slet ikke nu da, puha 3børn så tæt på hinanden .. EJ! smiley

• #6   26. dec 2011 Nøøøj, hvor flabet!

hvis jeg har stramt tøj på, ser jeg altså også smågravid ud, men ville godt nok ikke bryde mig om at folk ligefrem spurgte!

4 dage efter fødslen, var jeg inde hos min nabo og fremvise barn og ligge en ekstranøgle. Naboen, en dame på 88 år, prikker mig i maven og siger "du ligner en der skal have en til!".. Jeg var ved at dø over at hun gjorde sådan!

• #7   26. dec 2011 ACS. Amen helt ærlig altså... Tror ikke jeg kunne have holdt mund hvis jeg havde fået den besked..

Jeg var også for mange år siden lige startet på et nyt arbejde. 2 dag jeg var der var der også en der kom hen og spurgte om jeg var gravid selvom jeg ikke var.. Hun fik da også lige et par ord med på vejen...

• #9   26. dec 2011 jeg forstår slet ikke at man spørger, uden at være HELT sikker.. Det er nok noget af det værste man kan spørge om smiley total fornærmelse!..

Jeg var KÆMPESTOR da jeg ventede mig, så at maven ikke var helt væk 4 dage efter, burde næppe overraske hende - hun har trods alt født 5 børn selv..

Nogle har bare ingen dannelse..

• #10   27. dec 2011 Nu er Alexander snart 3.5 mdr og min mave er ikke pæn endnu, selvom jeg har tabt de kg jeg tog på. Det tager da lang tid. Tror det tog 1.5 med Oliver før den pæn igen.

• #11   27. dec 2011 Jeg ligner også stadig en der gravid. Fødte for 4 uger siden:)
    Men Ikk fedt og blive spurgt om det:)

Jeg fødte som sagt for 4 uger siden og allerede nu savner jeg at være gravid, føde og følelser der kommer mellem hinanden når man får dem op på maven og når man møder sit barn for 1. Gang. Men har 3 nu , på 4 år 2 år og 1 måned, så det er slut her, selvom det blir svært:-)

• #12   27. dec 2011 Mor til Malik og naja : jeg sys faktisk Ikk det hårdt med så kort mellemrum, det så dejligt. Elias har desværre kolik og de 2 store går ik i børnehave/dagpleje. Så selvfølgelig er det lidt presset Nogen gange;-)

• #13   27. dec 2011 Jeg er nede på 55kg, så mangler 5kg & smide, Har altid været den lille pige, så det er lidt et nederlag folk spørg fordi jeg har en ædelyst der ´sparker røv smiley . jeg har måske taget lidt på men det ikke sindsygt smiley
    Vil gerne ha nr 3, & manden er MEGET med på idéen men det skræmmer mig faktisk lidt når han siger " skal vi ikke ha en mere " så jeg venter pænt! smiley

• #14   27. dec 2011 Syntes sempelthen også at man skal holde sin kæft om sådan noget smiley
    Kan huske for nogle år siden, hvor vi var til barnedåb ved nogle venner, hvor en af de andre gæster spørger mig om jeg er lige på langt henne som 'M' ('M' var på dette tidspunkt 5mdr. henne)... Jeg svarede bare, at jeg altså ikke var gravid...

Jeg syntes det var utrolig sårende, og især fordi vi jo havde prøvet længe på at blive gravide (Nikoline er lavet ved IVF efter 2år)

Kommentér på:
Spørgsmålet " er du gravid "

Annonce