{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Hjælp til oplevelsesgave :-) {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at vi snart skal en tur til østrig til barnedåb.
samtidig skal vi "holde jul" og udlevere gaver - mig og kæresten er i denne måned lidt mere end fattige, og jeg føler derfor ikke vi kan undvære nogle penge til gaver, jeg tænker så at vi kan lave en oplevelsesgave næste gang de kommer til danmark, som de er et par gange om året.

Ville i blive glade for sådan en gave, frem for en alminde?
tænker også lidt på hvor meget man kan have med i flyveren.

Og har i evt. nogle ideer til HVAD det kan være?
Det SKAL være på lolland, falster, sjælland, eller møn smiley

Jeg kender ikke deres interesser som sådan, men har en fornemmelse af at kvinden er meget interesseret i at lære om danmark (hun er fra østrig, manden fra danmark) og tror ikke at forlystelser er noget smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til oplevelsesgave :-)
  • #1   10. jan 2012 Må heller nævne at det er en mand og kvinde på omkring de 30 - med en lige nu datter på 3 mdr, men datteren er jo det ældre når de kommer til DK smiley

• #2   10. jan 2012 Er en barnedåbsgave ikke noget til barnet?
    Jeg ville nok vælge at tage pigen med i zoo når de kom næste gang..

• #3   10. jan 2012 Som jeg skriver skal vi "holde jul" også smiley

Barnet får SELVFØLGELIG en barnedåbsgave på selve barnedåben smiley

• #4   10. jan 2012 Det er gaver til forældrene smiley
    Har købt julegave til barnet også, gjorde jeg i sidste måned smiley

• #5   10. jan 2012 Jeg syntes en oplevelsesgave til forældrene er en vildt god ide - har bare ikke nogle forslag men synes det er en super løsning smiley

• #7   10. jan 2012 ville da tage dem med på rundt tur, find et lækkert sted at spise en dansk middag, og se nogle historiske slotte, rundetårn, amalienborg chrstiansborg og en masse dansk natur og måske noget åben landbrug, mange udlændinge kender slet ikke "vores" måde at drive landbrug på og en del folk har aldrg set en ko....

der må da være en masse ting at se... Nu kommer jeg selv oprindeligt fra området omkring silkeborg, der er himmelbjerget, søerne osv... og det er virkeligt smukt..

Hvad med knutenborg safaripark??? især hvis det er noget i kan vente med til pgen er ca 2 år smiley synes det er en super god ide...

Og en fed måde at være sammen med familien på... Vi har ofte givet mine svigerforældre et weekend ophold med vinsmagning det elsker de bare så meget... Det er dog uden os smiley

• #8   10. jan 2012 Tania - det tror jeg bestemt ikke har interesse smiley Min kæreste er operatør i en biograf, og hans far er bestyrer - og det er kærestens storebror og kæreste vi skal give gaver ...de kan komme gratis i bio her *gg*

men tænker på noget vi evt. kan lave sammen med dem måske, vi har ikke så nært et forhold til dem desværre.

• #9   10. jan 2012 Hoxer - alt det ville være fint, hvis det kun var en gave til damen - men manden er født og opvokset her, så tror ikke det er så spændende for ham smiley

• #10   10. jan 2012 Arg sorry, det fik jeg ikke lige med:)

• #11   10. jan 2012 Nå men jeg jeg da også født her og jeg ville elske det, men sådan er vi jo så forskellige smiley hvad havde du så tænkt dig???

Jeg tænker jo også på værdien i at være sammen med dem om det

• #12   10. jan 2012 Hoxer - jeg tror ikke at han ville elske det, da de jo hver gang er rundt i området, da kæresten elsker Natur smiley

så jeg vil gerne noget mere, måske middelaldercentret eller som en på hundegalleriet har linket til (link fjernet)
    Noget i den stil måske, jeg vil bare have lidt at vælge imellem smiley

Kommentér på:
Hjælp til oplevelsesgave :-)

Annonce