{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.838 visninger | Oprettet:

Satans til svigerinde. {{forumTopicSubject}}

Har et kæmpe problem med knin svigerinde og min bror.

Sagen er den at min mor altid har været rigtig glad for vores søn og nydt at havde ham i weekender og ferier.
Min bror og svigerinde har en datter der er ca 6mdr yngere end vores søn.

Min svigerinde har siden børnede var omkring et år gammel, svinet min søn , og os til overfor MIN mor. Og det bliver ved på trods af jeg har sagdt til hende at hvis hun har et problem kunne hun jo komme til os.

Hun har nu, fået min egen bror med på vognen, og høre hver dag fra min mor at hun har sagt det ene eller andet lort om os.
Min svigerinde er nu gravid igen, og snakker ikke om meget andet (dejligt for dem, og ville da ønske at vi også kunne blive enige om at begynde herhjemme) Min Bror er med stor sansynlighed ikke far til deres datter, da de var fra hinanden i ca 4 mdr , hvor hun så gik tilbage til min bror da hun fandt ud af hun var gravid.

Spørgsmålet er egenligt bare om det ikke er helt iorden hvis vi siger stop nu, og ikke invitere dem til fødselsdage mm, når de ikke kan forstå at vi ikke gider høre på der pis mere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Satans til svigerinde.
  • #1   20. jan 2012 Jeg synes måske i skulle give dem en sidste chance, og fortælle dem at hvis det ikke stopper nu, så kan i ikke ses længere. Bare så de har en chance for at ændre det hvis de vil. Men ellers synes jeg det er fair....

Jeg har det også meget svært med min svigerinde, men jeg elsker min svoger og niece, så det er svært at skære hende væk, men nui hvor er jeg træt af alle de mennesker kun hader.

• #2   20. jan 2012 Syntes bare hun er for meget. Min mor havde min søn en time idag fordi vi lige var ude og handle, hun sku have deres datter til imorgen aften. De havde så ringet og kunne høre at hun havde kian og havde sagt at hun ikke kom da de ikke skulle være sammen og min mor ikke kunne klare at havde dem begge. Så hun kunne ringe når kian var blevet hentet.

Skal siges min mor er dagpleje på 16år, og har selv fire børn, så vil da nok mene hun kunne klare det. Min svigerinde og min bror har siddet og sagt nede ved min mor en dag hun havde mig at de havde lyst til at klappe min søn en på skrinet.

• #3   20. jan 2012 Jeg havde taget en ganske alvorlig snak med dem. Det er sgu tarveligt af din svigerinde.

• #4   20. jan 2012 Jeg går udfra du mener at din mor havde Kian og ikke dig? smiley

• #5   20. jan 2012 Pernille. Ja, præcis smiley

De er bare ikke rigtig til at snakke med da de ikke selv kan se når de gør noget glat. De føler selv de er perfekte og det er os andre der har mangler og fejler.

• #8   20. jan 2012 Nej, det syntes hun bestem heller ikke det er. Men da svigerindens ikke rigtig har kontakt til hendes egen familie har min mor vist lidt svær ved at siger det, da hun også er bange for at min bror , hendes søn så ikke vilmkomme mere hvis hun bliver så sur over det.
    Skal også siges at hendes mor har narkoman og døde da hun var lille, så hun har været kastet rundet mellem plejefamilier og hendes far som skulle havde misbrugt hende.

• #9   20. jan 2012 jeg forstår ikke hvorfor din mor ikke selv klare ærterne med dem - og jeg forstår sådan set heller ikke at hun ikke holder mund overfor dig - hvad har hun ud af at rende til dig med den slags udover at gøre dig ked af det og såre dig ??
    var det mig ville jeg selv bede dem holde deres bøtte med den slags snak om mit barnebarn smiley

• #10   20. jan 2012 Jeg må nok indrømme når du har sagt til dem at du gerne vil ha de kommer til dig hvis de har problemer også de bare bliver ved så tror jeg altså os jeg ville lade hver med at invitere dem.. Man ska ikk finde sig i alt. Så efter noget tid kan man måske prøve igen efter man har haft en snak med dem.. Også se om de er blevet mere voksne.

Jeg forstår dig godt.

• #11   20. jan 2012 Sabrina - Har læst hele tråden ret hurtigt igennem... Men var det min svigerinde så ville jeg nok vælge dem fra - selvom det er svært at du jo mister en bror og en niece. Men jeg ville bestemt ikke finde mig i den opførsel og i mine øre lyder din svigerinde som en der ikke er til at trænge igennem til med en snak. Og jeg synes det er i orden at din mor fortæller dig hvordan du og din lille familie omtales af hende. Jeg er selv tæt med min mor og ville blive utrolig skuffede hvis min svigerinde svinet mig og min lille familie til overfor min mor og min mor så valgte at holde mund.
    En sidste ting - så er din svingerindes barndom ikke nogle undskyldning for hendes upassende opførsel.

Føler virkelig med dig.

• #12   20. jan 2012 Mange tak for jeres svar. Tror jeg er blevet enig med mig selv om at ligge dem på is, og se om det hjælper eller hvad der sker.

Er klar over at hendes barndom ikke er nogen undskyldning, men det syntes hun jo selv.

• #13   20. jan 2012 Altså jeg har selv sådan en svigerinde og vi har sagt stop på 4 år nu og det er sku dejligt. Ens hverdag bliver sku nemmere uden sladre og sådan noget.. Sørgeligt men sandt..

Barndommen er ingen undskyldning.. Man er vel voksen også må man sku opføre sig sådan hvis man bliver ved med at hænge i barndommen kommer man aldrig videre. Har heller ikk selv haft det nemt nemlig men det er ikk noget jeg bruger for at få lov til at opføre mig på en bestemt måde..

Håber det bliver bedre med tiden og de bliver mere voksne.

• #14   20. jan 2012 I er herre over jeres egen bolig, og jeres eget liv, så hvis i ikke gider se og høre på dem, så synes jeg bestemt i skal lade være med at invitere dem ind...

Jeg ville blive godt og grundig tosset, hvis folk begyndte at svine mig til bag min ryg, så ville de bestemt ikke være velkomne hos mig :S !
    Men jeg synes også at de skal have en grund, hvis i holder op med at invitere dem (:

Kommentér på:
Satans til svigerinde.

Annonce