2. apr 2008 Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Satans til svigerinde. {{forumTopicSubject}}
Har et kæmpe problem med knin svigerinde og min bror.
Sagen er den at min mor altid har været rigtig glad for vores søn og nydt at havde ham i weekender og ferier.
Min bror og svigerinde har en datter der er ca 6mdr yngere end vores søn.
Min svigerinde har siden børnede var omkring et år gammel, svinet min søn , og os til overfor MIN mor. Og det bliver ved på trods af jeg har sagdt til hende at hvis hun har et problem kunne hun jo komme til os.
Hun har nu, fået min egen bror med på vognen, og høre hver dag fra min mor at hun har sagt det ene eller andet lort om os.
Min svigerinde er nu gravid igen, og snakker ikke om meget andet (dejligt for dem, og ville da ønske at vi også kunne blive enige om at begynde herhjemme) Min Bror er med stor sansynlighed ikke far til deres datter, da de var fra hinanden i ca 4 mdr , hvor hun så gik tilbage til min bror da hun fandt ud af hun var gravid.
Spørgsmålet er egenligt bare om det ikke er helt iorden hvis vi siger stop nu, og ikke invitere dem til fødselsdage mm, når de ikke kan forstå at vi ikke gider høre på der pis mere?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg har det også meget svært med min svigerinde, men jeg elsker min svoger og niece, så det er svært at skære hende væk, men nui hvor er jeg træt af alle de mennesker kun hader.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Skal siges min mor er dagpleje på 16år, og har selv fire børn, så vil da nok mene hun kunne klare det. Min svigerinde og min bror har siddet og sagt nede ved min mor en dag hun havde mig at de havde lyst til at klappe min søn en på skrinet.
okt 2008
okt 2008
apr 2008
De er bare ikke rigtig til at snakke med da de ikke selv kan se når de gør noget glat. De føler selv de er perfekte og det er os andre der har mangler og fejler.
apr 2008
Skal også siges at hendes mor har narkoman og døde da hun var lille, så hun har været kastet rundet mellem plejefamilier og hendes far som skulle havde misbrugt hende.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
var det mig ville jeg selv bede dem holde deres bøtte med den slags snak om mit barnebarn
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 81
Jeg forstår dig godt.
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
En sidste ting - så er din svingerindes barndom ikke nogle undskyldning for hendes upassende opførsel.
Føler virkelig med dig.
apr 2008
Er klar over at hendes barndom ikke er nogen undskyldning, men det syntes hun jo selv.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 81
Barndommen er ingen undskyldning.. Man er vel voksen også må man sku opføre sig sådan hvis man bliver ved med at hænge i barndommen kommer man aldrig videre. Har heller ikk selv haft det nemt nemlig men det er ikk noget jeg bruger for at få lov til at opføre mig på en bestemt måde..
Håber det bliver bedre med tiden og de bliver mere voksne.
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
Jeg ville blive godt og grundig tosset, hvis folk begyndte at svine mig til bag min ryg, så ville de bestemt ikke være velkomne hos mig :S !
Men jeg synes også at de skal have en grund, hvis i holder op med at invitere dem (:
Satans til svigerinde.