{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.431 visninger | Oprettet:

slanke"ferie" men 16 dage væk ??? {{forumTopicSubject}}

sagen er at jeg overvejer at tage på slankeophold sammen med min meget overvægtige datter på 19 år - 16 dage til polen. jeg ku også trænge selv og er iagng med en succesfuld kostomlægning der for mig har betydet minus 10 kg på et år - jeg tror det ville være godt for både min datter og jeg at have det her sammen - oplevelsen og det at kunne støtte hinanden - men....

Anton er 4 år og skal jo så være væk fra mig så længe ( eller er det omvendt.....)

han s far er superduper - det er ikk det men.......

kunne i ikke lige komme med lidt input omkring rimeligheden/urimeligheden i at være væk så længe

http://www.gtrejser.dk/default.asp?MenuID=284


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slanke"ferie" men 16 dage væk ???
  • #1   22. jan 2012 Det er jeg sikker på han nok skal klare - 16 dage er trods alt ikke så lang tid.

    Er sikker på din datter vil nyde tiden med dig smiley


  • #2   22. jan 2012 sys du skal tage afsted smiley som du selv skriver er det da en oplagt mulighed for dig og din datter at gøre noget sammen og få en god oplevelse sammen smiley og selvom man er voksen kan man godt have brug for mor tid hehe og han er jo så stor han sagtens kan forstå du kommer igen osv smiley tro bestemt ikke han vil lide nogen nød smiley da victor var 1 år tog jeg på studietur 1 uge hvor han var hjemme ved farmand og de klarede det ganske fint smiley

  • #4   22. jan 2012 min mand syns også vi skal gøre det :-))) det ku da være lidt fedt.....

  • #5   22. jan 2012 Bakker dig fuldstændig op i at gøre det, for det første kan det give dig og din datter rigtig meget, og jeres indbyrdes forhold kan styrkes yderligere, idet i tager turen sammen og står sammen om det. Hun vil nok også føle at du gør noget for hende og vil værdsætte dit engagement.
    Desuden vil jeg sige at så længe han er hjemme sammen med far og det ikke er jer begge der rejser så skal han nok klare sig, trods en naturligt savn smiley


  • #6   22. jan 2012 GO FOR IT - ville sku ønske min mor havde gjort sådan noget for mig..

Kommentér på:
slanke"ferie" men 16 dage væk ???

Annonce