{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

paradise :-) {{forumTopicSubject}}

God aften de damer.. smiley

Hvad synes i om årets paradise indtil videre??

Jeg sys det virker meget "sort".... Og så sys jeg der lidt synd der er kendte med.. Jo ikke det paradise gik ud på i starten. smiley

Men ja hvad siger i? Og sys i der er nogle lækre fyre med? (ja vi må godt se men ikke røre):-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  paradise :-)
  • #2   25. jan 2012 Er også seer af det kære program men helt enig at de er jo helt blanke nogle af dem....
    Men god underholdning når man ikke kan sove... hi hi!

• #3   25. jan 2012 Lige præcis.. Sorry jeg siger det men hende Pernille virker som den nye Amalie.. Men det kan jo være klippet meget uheldigt sammen.. Men det med at hun mente at linse kessler hed anni kessler. Og at linse var mor til Mikkel så stephanie og Mikkel var søskende. Hehe.. Ja ja.. Bare hun selv kan finde ud af Det. smiley

• #4   25. jan 2012 Jeg synes det er utroligt at Danmarks mindre begavede unge udstiller sig selv på tv..... "mexicanske golf- tror altså ikke det er nogen golfbane" altså nogen gange er det tilladt at tænke før man åbner munden.....

jeg griner bare af dem og håber jeg kan opdrage mine døtre til at opføre sig lidt mere intelligent når de når den alder...

• #5   25. jan 2012 jeg ser det og jeg synes det er blevet noget mærkeligt,kedeligt noget at se på
    især fordi de mødre er med

men glæder mig til at blanke amalie kommer derind så blir det sikkert sjovt hihi

• #6   25. jan 2012 Synes det er rigtig skod indtil videre. ALLE pigerne er total blanke, det er bare "amalie 1, 2,3 osv" og det er plat med de kendte.
    Og nej, heller ingen lækre fyre endnu smiley

• #7   25. jan 2012 Ser det også og syntes det er utrolig underholdende at sidde og høre på deres sjove udtagelser..

Hun kaldte hende Anni Kesler fordi hun gerne selv ville ligne en mellemting mellem Linse Kesler og Anni Fønsby smiley
    Men ja, hun fattede ikke helt at Linse og Mikkel var søskende smiley

Kan ikke se noget problem i at Stephanie er med. Hun er jo som sådan ikke kendt og de har nok været ved at tabe seere sidste år (det hørte jeg i hvert fald) og ment de skulle gøre noget. Linse rejser jo hjem igen og tror det hurtig er glemt igen at hun har været med..

Men med alle de reality shows der kører for tiden er det nok også svært at blive ved at finde nogen som ikke har været med i noget før smiley

• #8   26. jan 2012 Synes os det var lidt langt ude.. Det er synd for se hvor naive de folk er..! smiley

Kommentér på:
paradise :-)

Annonce