622 visninger
|
Oprettet:
* Line ~ mor til Merle Sophia & venter Olander 1 *
2. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 34 Svar: 291
2. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 34 Svar: 291
Hjæææælp - skoleopgave {{forumTopicSubject}}
Ooork, jeg er helt på bar bund lige nu da.
Sidder og knokler sammen med min kusine - vi er igang med at lave hendes projektopgave for 9. klasse, og hun har så om kropsudsmykning - og nu, efter at have søgt nettet rundt for at finde ud af hvorfor det er så populært at blive tatoveret, og kun fundet meget lidt.
Så vil jeg gerne bede jer skønne tøser om lidt hjælp hvis i har nogen idé om hvad det kan være.
på forhånd tak.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Og have noget helt specielt, som måske kun de render rundt med.
Og så er der jo også den anden side - folk der faktisk bliver afhængige af det, og bare MÅ have flere. Og det handler vel om det boost af adrenalin der kommer når man får sådan en lavet.
Det var lige hvad jeg tænkte..
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
Jeg har fået lavet mit efternavn fra før jeg blev gift, fordi det betyder rigtig meget for mig. Og det vil altid være en del af mig og jeg er stolt af det;0)
Og samtidigt fik jeg skrevet min datters navn fordi hun jo selvfølgelig betyder alt for mig;0)
Jeg synes det er den ultimative måde at vise kærlighed på (mht min datters navn) og stolthed.
Jeg vil kun lave ting der betyder noget for mig eller som siger noget om hvem jeg er som person..
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
For nogle smukt og sigende for andre dybt åndssvags og grimt
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Ellers tror jeg hun skal lave det som en slags vurdering - altså hvor det ikke er nødvendigt med kilder, men kun hendes egen personlige holdning.
"Jeg tror, at mange vælger at blive tatoveret/piercet etc., fordi....."
Jeg tænker, at der kan være forskellige årsager:
Status
At ville skille sig ud
Oprør mod forældre
Fordi det ser pænt ud/sejt ud
Fordi det har en betydning - f.eks. børns navne el. lign.
Hjæææælp - skoleopgave