{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Barnedåb og bryllup. {{forumTopicSubject}}

Ja. Jeg er gravid og har termin i juli.
Min kæreste er så blevet prikket til den seneste tid om at de synes han skulle blive gift os. Vi er begge 23 år. på vej til de 24.

vi har så snakket lidt om det, da det er noget jeg oss rigtig gerne vil.

Jeg vil gerne have det store hvide bryllup i kirken, men min kæreste kan slet ikke lide at være festens midtpunkt overhovedet. han kan ikke lide det at der er taler og sange og ikke mindst en polterarbend.
så jeg spurgte ham om at vi kunne holde det hemmeligt for familien, undtagen vores forældre og dukke op i kirken, med hvid kjole og ringe, samme dag som barnedåben.

Så vil vide om nogen har prøvet at holde de to begivenheder sammen og hvad synes i om dette?

Undskyld det blev lidt langt.

Hilsen janni.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barnedåb og bryllup.
  • #1   14. feb 2012
    Vi har ikke selv gjort det, vi giftede os bare i al hemmelighed smiley ! Men kender flere der har gjort det, og det er super hyggeligt, og ikke mindst praktisk fordi man slipper for at betale for 2 fester smiley


  • #3   14. feb 2012 Vi blev gift samme dag som vi fik vores datter døbt smiley Og ingen vidste at vi skulle giftes smiley

    Jeg havde ikke hvid kjole på, men efter dåben blev vores familier informeret om at de skulle blive i kirken fordi der skulle tages billeder. Og imens der blev taget billeder satte kordegnen op til bryllup, og jeg fik min far med ud i våbenhuset med besked om at jeg skulle lige bruge noget hjælp. Da vi stod derude fortalte jeg ham at min kæreste og jeg skulle giftes nu, og at hun skulle føre mig op af gulvet smiley

    Vi havde en skøn dag smiley


  • #4   14. feb 2012 jeg har nemlig oss tænkt meget over at det ville spare os en masse penge til festen, da vi begge er under uddannelse, så pengene er der ikke en del af.

    Ja vi har oss ænkt at der sker et eller andet, men på denne måde er familien ikke forberedt på det.

    Vi snakker lidt frem og tilbage om det. Jeg har bare lidt svært ved at finde ud af, hvor jeg har min kæreste henne i forhold til brylluppet.

    Han kan ikke se sig selv være gift om et halvt års tid. og synes at det er snart. hehe. men det ved jeg, jeg synes bare det kunne være godt at slå to fluer med et smøk, og på denne måde kunne man gøre det lidt i hemmelighed, da familien jo alligevel skulle i kirke til en barnedåb.


  • pernille r
    pernille r Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 67
    #5   14. feb 2012 Jeg har lige holdt både barnedåb og bryllup den 4 februar. Det forløb rigtig fint, jeg hader også at være midtpunkt, men det var en rigtig dejlig dag alligevel.

  • #7   14. feb 2012 Min kæreste og jeg er allerede forlovet. har vi været i snart 2 år.

    Hvilke økonomiske problemer kan der være ved at blive gift?


  • #9   14. feb 2012 Min søster og sovger tog røven på ALLE i kirken til min nevøs barnedåb, for da barnedåben var ovre og vi var blevet fotograferet ved døbefonden, bad præsten os om at sætte os ned igen, da der også var en vielse! smiley

    Det var super fedt, og den havde de skjult super godt. smiley


  • #10   14. feb 2012 svoger*

Kommentér på:
Barnedåb og bryllup.

Annonce