{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Råd ang. P-piller... {{forumTopicSubject}}

Hej piger jeg har haft lidt problemer med min mave her siden maj 2011 og har (måske) fundet ud af det skyldes mine p-piller. Jeg blev tjekket af en gyn som sagde jeg sku have nogle andre (brugte lindynette og fik så yaz) Og umildbart så hjælp det og mine problemer forsvandt (har taget dem siden oktober) men her den 31/12-11 glemte jeg en pille og få dage efter fik jeg mens selv om jeg ikke havde pause. Og halvanden uge efter da jeg så sku have min pause så fik jeg den ikke..

Nu er det så sådan at min pause periode kun er på 4 dage og idag er 3 dagen i min pause pg jeg ar ingen tegn på mens;0(

Overvejer at smide pillerne for lige som at "afvænne" min krop og få den på ret køl igen. Hvad siger i er det dumt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd ang. P-piller...
  • #2   15. feb 2012 Dina- tak det er også det jeg tænker at jeg bare lige vil holde pause i 2 for at få det på ret køl;0)

• #3   15. feb 2012 det ville umildbart også være min løsning..
    Da jeg selv brugte p-piller holdt jeg faktisk pille-pause hver 4. eller 5. måned..
    Det var min mor som sagde at det gjorde man i "gamle dage" å det kunne vel ikke skade, og jeg tror måske hun har ret smiley jeg har aldrig haft problemer med mine p-piller smiley

• #4   15. feb 2012 Tenna har heller aldrig før det haft problemer, og har også altid haft reglmæssigt mens men det er bare gået fuldstændigt i koks!

Vi har planer om at smide pillerne her til juni så er lidt i tvivl om jeg bare skal smide dem helt nu, da jeg tænker at grundet de problemer også kan være det ikke går lige så hurtigt men at blive gravid som sidst.

Kommentér på:
Råd ang. P-piller...

Annonce