{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Trendsales {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Jeg er så uheldig at jeg er blevet snydt af en bruger inde på TS. Kan man slet ikke ringe til ts support ??
Har skrevet til hende jeg købte jakken af at den slet ikke var iorden, og hun har nu valgt at slette annoncen.. Og har så ringet til hende, men hun vil ikke snakke med mig.
Har oprettet en sag inde på ts men der er det jo hende der skal svare tilbage, hvilket hun nok ikke gør...

ARH HVOR JEG HADER FOLK DER SNYDER!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trendsales
  • #1   16. feb 2012 Du skriver til dem support som så tager kontakt til brugeren...Men de kan ikke gøre så meget andet, end de blokerer brugeren indtil tingene er iorden...

  • #2   16. feb 2012 Ahh det er så træls.. Er selv bruger derinde og er før blevet snydt.. Hader folk de gør det

  • #3   16. feb 2012 Ej hvor er det surt... smiley

    Lytter lige med hvad mulighederne er, for har da også tit handlet derinde, og en dag står man måske i samme situation.


  • #4   16. feb 2012 de er tid lige glade ts og de kan jo ikk rigtig gøre noget.
    købte engang et canon kamera stod det var som nyt og da vi fik det var batteri slidt op hvor til sælger bare svarede man ikk kunne regne med det var som nyt,ts svarede det var påstand mod påstand tak siger jeg bare.


  • * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 58
    #5   16. feb 2012 Det er ulempen ved at handle over nettet, brugt.
    Har selv gjort det en del gange, men jeg tænker meget på hvor mange penge jeg skal "smide" for varen, om det er nogle penge jeg "godt kan undvære" altså om det drejer sig om 200 kr eller om 2000 kr, der tænker jeg mig meget om..

    Kender desværre ikke noget til reglerne og supporten osv. på TS, bruger ikke siden selv (kan ikke finde ud af siden)

    Håber de er behjælpelige!


  • #6   16. feb 2012 tak for svar piger, arh hvor jeg hader sådan nogle folk der snyder, heldigvis er det kun 130 kr. men det er princippet at folk gør det der pisser mig af

  • #7   16. feb 2012 Når din sag har været oprettet i 10 dage kan du eskralere til support også går
    De ind i sagen! De vurdere om du skal have penge eller ej, og skal du trækker de pengene fra sælgers konto til din konto! Også selvom der ikke er dækning!
    Selvom annoncen er slettet kan de se handlen!

    Jeg har fået penge tilbage via trendsales!


  • #8   16. feb 2012 okay tak for svar "jeg er mor"... Har nu hørt fra sælger men hun ville give mig pengene retur inden hun har varen, og tør jo ikke at sende den inden jeg har set penge

Kommentér på:
Trendsales

Annonce