{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Klage {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev en gang tråd om at klage over naboen fordi de smækkede med døren vi har så snakket med dem igen og de vil så prøve at styrer sig (som om) men nu er deres hund begyndt at hyle når den er alene hjemme om aftenen - suk - vi kan godt lidt familien ved siden af men er der ikke regler mår man bor til leje om hunde og larm ? ja altså vi er ikke ude på ballade men det er bare så træls vi har tilmeld byttet værelse med den lille og efter vi har det kan vi jo rigtig hører hvor den piver... i går var det fra ca 22 til 23 og min første tanke var bare ååh nej bare han ikke vågner... og hvad ville i gøre?

Vi er skrevet op til en større bolig men pga vi gerne vil udvide familien.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage
  • #1   18. feb 2012 Det ville jeg da bare gøre familien opmærksom på, det kan jo være de ikke ved at den er ulykkelig når den er alene.

    Om der er regler for sådan noget, afhænger vel meget af jeres kontrakt. De fleste steder må lejerne ikke genere naboerne, og de regler gælder jo også for lejernes dyr. smiley


  • #2   18. feb 2012 de ved godt den hyler de fortalte de nemlig selv da vi hørte den da vi flyttede ind for 1 år siden

  • #3   18. feb 2012 Nåå for søren, så er de da rimeligt respektløse. Så er det bare at gøre dem opmærksomme på at det generer jer. Og virker det ikke, så syntes jeg da klart i skal klage over det.

    Men hvorfor er det først blevet et problem for jer nu?


  • #4   18. feb 2012 fordi vi ikke var klar over det var så slemt. Vores søn havde det værelse der vendte ind mod deres stue og har flere gange undret os over han ikke rigtig ville sove... så byttede vi værelser fordi solen er mindre på i vores gamle værelse - forbyggelse til sommer - og efter vi harr byttet værelse kan vi dælme godt forstå hvorfor han ikke kunne sove. Vi har dog selv kunne hører hunden fra vores værelse men der lød det slet ikke så slemt fordi vores værelse er mod deres badeværelse... men nu har vi værelset mod stuen...

  • #5   19. feb 2012 Nåå okay, på den måde. Jamen jeg ville da bare gøre familien klar over at det er et problem for jer at hunden hyler så meget. Og at de skal få løst problemet ellers klager i.

    Tror desværre ikke rigtigt i kan løse det uden der bliver problemer, slet ikke når familien har været klar over det hele tiden. Så virker det som om de er lidt ligeglade med at hunden har alene hjemme problemer.


  • #6   19. feb 2012 ja og vi har tilmed tilbudt at passe den hvis de ikke var hjemme...

    vi må se hvad tiden bringer håber bare vi snart får ny bolig smiley


  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #7   20. feb 2012 Hvis det er en leglighed så smid da en klage til boligforeningen.. smiley

  • #8   20. feb 2012 ja ville jo bare helst undgå at blive uvenner med dem

Kommentér på:
Klage

Annonce