{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

*Blævre mave* og trælse kommentare {{forumTopicSubject}}

Jeg har været en meget større piger end jeg er nu.
Har vejet 123 kg og er nu nede på 90 kg.
- 33 kg siden 1 sept.

Jeg møder mange kommentare om at det ikke er sundt at jeg har tabt mig så hurtigt og om jeg har fået en mave opration men nej jeg har klaret det helt selv! ingen slanke kure blot en kostomlægning.

Når jeg kigger mig i spejlet er jeg selvfølgelig meget glader nu for mit spejl billed end jeg var før.
Men jeg er godt nok ikke til freds med den blævre mave som jeg selv kalder det! og jeg gør virkelig alt for at stramme op, går i motions center hver dag hvor jeg knokler r*ven ud af bukserne.

Folk siger selvfølgelig at det klær mig rigtigt godt, men der er mange der os kommer med den skide kommentare '' nu skal du heller ikke blive for besat af det og det er ikke sund for din krop og bla bla bla'' og pas på at jeg ikke sulter mig selv fordi jeg ikke spiser ret meget

Ved ikke hvad jeg vil med denne tråd tror bare jeg har brug for at lufte min tanker!
Er træt af at folk hele tiden skal kommentere det, jeg lytter efter min krop, og spiser mig mæt hver dag. og har kontrol tider ved min læge som virkelig roser mig, så det må jo være rigtigt det jeg gør

Nogen gange tænker jeg også bare om det er ren misundelse der gør at de lukker såen en gang pis ud

Sorry min lange tråd :O)
Håber I alle har en fantastisk søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *Blævre mave* og trælse kommentare
  • #2   19. feb 2012 Det der fik mig igang var drømmen om en familie.
    Jeg vidste godt jeg skulle tabe mig inden jeg kunne få hjælp fra fertelitets klinikken. og en Nat lå jeg og tænkte og tænkte, at jeg kunne ikke bare li såen smide 30 kg på et halvt år, så jeg startede dagen efter. Men hov det lykkedes mig da smiley og jeg holder ved endnu smiley

• #5   19. feb 2012 Camilla - Tak smiley

S & Lærke - Tak, Ja det har en af mine veninder godt fortalt at man kunne gøre, men mon ikke det er bedst af få lavet når man engang har fået de børn man gerne ville have :O)

• #6   19. feb 2012 fedt - stort tillykke med vægttabet ! op i r*ven med de folk, super flot klaret - ja gid det var mig smiley

• #7   19. feb 2012 Forstår dig udemærket godt og synes bare folk skal blande sig helt uden om.

Det er skide flot du har klare at tabe dig så mange kilo og jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med at tabe de sidste du ønsker - og så du kan få drømmen om baby opfyldt!

Jeg har en veninde det fik fjernet maveskind efter et ca. lige så stort vægttab, som hun også havde klaret helt af sig selv og det ser rigtig fint ud! Hun fik det fjernet i en alder af 24år og fik det gratis her i DK. Måske var det en mulighed som sidste udvej, mht det løse maveskind?

Ellers så fortsæt som du gør, og træn dig så godt du kan.

Jeg er i gang med et mindre vægttab - fra 65kg til ca. 55kg og folk siger hele tiden "jamen du trænger da ikke til at tabe dig". Jo jeg gør, det er nemlig meget nemmere at tabe ca. 10kg, end at vente til jeg har spist mig meget større og først begynde der!!

Så fortsæt du bare i samme stil, som hidtil - det er bare så flot du har klaret det og håber du når dit mål :o)

• #8   19. feb 2012 Og ja - jeg tror sgu det er misundelse, når folk siger sådan!!

• #9   19. feb 2012 Sys fanme det er flot klaret og klap dig bare stolt på skulderen, jeg tager godt nok hatten af for dig smiley

Jeg tror seriøs at folk der siger de der trælse kommentar, er i bund og grund misundelig, også er der jo bare den der lorte Jantelov, der er her i DK, den burde kyles af H til, for det gør jo ik ondt at glæde sig på andres vegne.. smiley

• #10   19. feb 2012 Mor til skønne Magnus Og skønne Merle < 3 * - Mange tak smiley

Maiken- Jeg er endelig starte på fertelitet klinikken og får hjælp, men derfor bliver jeg ved med at følge min kostomlægning og dyrker mit motion, jeg synes jeg får det helt skidt hvis jeg ikke træner men det giver mig så meget energi, så jeg skal bare afsted.

Jeg ser også den opration som en sidste udvej, men det vil først være efter jeg har fået de børn jeg vil have, det kan man jo lige så godt smiley

Du har helt ret, man skal lytte til sig selv, og synes du at du skal tabe 10 kg så er det det du gør, og Ja man kan lige så godt starte nu inden de 10 kg fordobler sig smiley

og jeg takker mange gange for din ros smiley

• #11   19. feb 2012 Lene - Mange tak, nej det koster ikke noget at glæde sig på andres vegne smiley

• #12   19. feb 2012 Håber ikke i skal være for længe i behandling før babydrømmen bliver opfyldt! Har selv været det i 4 år nu, uden held, øv bøv - det er sgu hårdt!

• #13   19. feb 2012 Tror bestemt ikke at det handler om misundelse, men bekymring!

Du skal huske at folk har set dig stor, og du har tabt dig hurtigt, det kan være svært for andre at følge med.
    Jeg tror bare de er bekymrede for dig, intet andet.

• #14   19. feb 2012 Kære Betina, hvor er det fedt gået, stort tillykke med det flotte vægttab :o)

Altså nu har jeg ikke været så stor som dig så har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvor meget "blævremave" vi snakker om..?
    men jeg har selv lige smidt 21 kilo og var også selv bange for at jeg ville ende med blævremave... især fordi jeg altid har haft lidt for meget på sidebenene og fået 2 børn men jeg har fundet lykken i en powerhoop.. jeg bruger den kun 20 minutter om dagen men den er super effektiv og jeg har for det første aldrig i mit liv vejet så lidt som jeg gør nu men jeg har altså også fået en helt flad mave :o)

Ville bare lige anbefale powerhoopen da jeg selv er super glad for den og har fået et fantastik resultat med den :o)

(link fjernet)

• #15   19. feb 2012 Mor til villads: kan man tabe sig af at bruge den eller bruger man den kun for at opbygge muskler?
    Tænkte på om jeg kunne bruge den til suplement til min zumba ?

• #16   19. feb 2012 Jeg købte min da jeg ikke længere kan finde tid til at komme ud og løbe eller i motionscenter..Jeg har tabt mig med den og fået strammet flot op :o)
    Du kan sagtens bruge den som supplement til din zumba, jeg har kun brugt hulahopringen og så lært at spise på de rigtige tidspunkter og det har givet et vægttab på 21 kilo :o)

• #17   19. feb 2012 Jeg har desværre ikke noget før billede men har lige lagt et ind af hvordan jeg ser ud nu og så med de bukser på som jeg passede for 21 kilo siden :o)

http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=10243

Kommentér på:
*Blævre mave* og trælse kommentare

Annonce