{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

ihhhh.... {{forumTopicSubject}}

Hej

sagen er den at jeg for snart 6 iger siden søgte om boligsikring, efter at min eks mand og jeg er blevet separaret. jeg ringede så til kommunen i mandags for at hører hvor langt de var kommet med den.Fik så afvide at den ikke var blevet behandlet endnu men hende jeg snakkede med ville gøre det til en hastesag... mit spørgsmål er så, er der nogen herinde der ved hvor længe de høøjst må være om at behandle en hastesag???!!! eller findes der ingen regler for det... Mvh "en undrende mor"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihhhh....
  • * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 58
    #1   22. feb 2012 Nej det ved jeg ikke ..
    Men du får med tilbagevirkende kraft fra da han flyttede ud, så du skal nok få dine penge.
    Selvom det naturligvis er træls at de tager så lang tid om det smiley Underligt!


  • #2   22. feb 2012 Jaa det er super træls!! Godt nok siger de at de har en behandlingstid på 6-10 uger men da jeg afleverede min ansøgning sagde de at de aldrig kom op på de 6 uger for så meget havde de altså heller ikke at lave.. såå synes det er meget mærkeligt at det tager så lang tid.. ved hodt at man ikke kan samligne det, men da jeg søgte om friplads i forbindelse med min datters daginstitution, tog det kun to uger også var den gået igennem;) Såå det virker underligt det andet der synes jeg..

  • * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 58
    #3   23. feb 2012 Ja men måske er den røget over i en bunke den ikke skulle, og så snakkede hende i telefonen bare for sin syge moster.

    Håber snart du får svar.


Kommentér på:
ihhhh....

Annonce