{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Katja .
Katja .
Tilmeldt:
27. jan 2009
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118

Når venner skylder penge {{forumTopicSubject}}

Jeg står i en rigtig ærgelig situation, Min kusine ønskede sig brændene en hund og da hun havde spurgt mig et par gange om ikke hun måtte låne gav jeg mig selvom jeg ikke er meget for at låne penge ud..
Jeg har mit eget firma og lånte hende pengene ud af "februar" kassen og sagde til hende jeg behøvede dem inden den 1. så jeg kunne sætte dem ind sammen med resten af indtjeningen fra februar og betale mit lån osv.. Jeg skrev ned på en seddel at hun havde fået 2500 til den og sidste uge fik jeg så de første 800 tilbage hvilket jo er fint, men nu mener hun så at hun bare har lånt 1500...

Har sagt til hende som det er at jeg har skrevet ned hvor meget hun fik og har haft styr på det fordi det jo netop er penge taget fra mit firma.. Men hun mener stadig at det kun var 1500 fordi hun havde lånt penge af hendes far i stedet(hvilket jeg ikke har fået noget af vide om) og hun kun brugte 500 af mine og at de 800 hun afleverede til mig var det som var tilbage..

Mend et er bare så FRUSTRENDE hun er ikke bare min kusine men også min veninde og jeg holder utrolig meget af hende og jeg hader at hun skal føle at jeg "stjæler" fra hende.. på den anden side behøver jeg jo min penge. Jeg tror bestemt ikke at det er sådan at hun prøver at snyde mig, jeg tror bare ikke hun kan huske det ordentligt.. Og hun er lidt en type som aldrig rigtig har lært at "håndtere" penge..

Nu står jeg bare i dillemaet om jeg skal kræve dem eller lade det løbe ud i sandet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når venner skylder penge
Kommentér på:
Når venner skylder penge

Annonce