teste - hvornår? {{forumTopicSubject}}
hej piger.
min sidste mens var 26. november 2011.
havde en sa først i februar, men begyndte at bløde i slutningen af januar, den mellem den 26. og 27.
hvis det hele skulle køre normalt, skulle mens jo være kommet den 26. februar.. har dog ikke set skyggen af den, overhovedet. de sidste 2-3 dage har jeg haft en del mens smerter, dog ikke helt magen til. op til mens plejer de at være der hele tiden, men dem her er kommet og gået. smerterne sidder omkring navlen og ved trussekanten og gør ski*e ondt! den gik om i lænden i går. (det kan dog være pga dårlig ryg, og havde været på arbejde i går)
har en veninde som havde en sa på præcis samme tidspunkt som mig, og startede med at bløde samme dag som mig, som fik sin mens den 27. februar, hvilket jeg jo egentlig også burde have.
nu er mit spørgsmål så, efter en sa kan mens jo sagtens være ustabil, men hvornår kan jeg cirka teste? det skader jo aldrig at teste.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 606
okt 2008
okt 2008
tænker bare lidt, om det kan give det rigtige svar, hvis jeg tester idag/imorgen?
okt 2008
jeg køber en pakke med to tests, så kan jeg teste senere idag og imorgen tidlig
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Så prøv da, når du kommer hjem
okt 2008
okt 2008
okt 2008
i går aftes efter jeg havde været på toilettet, lå jeg mærke til, der var noget meget gennemsigtigt, lyserødt blod på papiret, ikke noget voldsomt. der var heller intet i mine trusser. jeg tog en tampon op og gik i seng. i morges ved 10-tiden var der ingenting på tamponen overhovedet. den var helt ren, men satte dog en ny op, for at kunne holde øje med, om det kom.. jeg har lige tjekket tamponen, og der er meget lidt blod på. ikke nok til, jeg behøver gå med tampon (gør dog alligevel), men det er der..
teste - hvornår?