{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

teste - hvornår? {{forumTopicSubject}}

hej piger.

min sidste mens var 26. november 2011.
havde en sa først i februar, men begyndte at bløde i slutningen af januar, den mellem den 26. og 27.
hvis det hele skulle køre normalt, skulle mens jo være kommet den 26. februar.. har dog ikke set skyggen af den, overhovedet. de sidste 2-3 dage har jeg haft en del mens smerter, dog ikke helt magen til. op til mens plejer de at være der hele tiden, men dem her er kommet og gået. smerterne sidder omkring navlen og ved trussekanten og gør ski*e ondt! den gik om i lænden i går. (det kan dog være pga dårlig ryg, og havde været på arbejde i går)
har en veninde som havde en sa på præcis samme tidspunkt som mig, og startede med at bløde samme dag som mig, som fik sin mens den 27. februar, hvilket jeg jo egentlig også burde have.

nu er mit spørgsmål så, efter en sa kan mens jo sagtens være ustabil, men hvornår kan jeg cirka teste? det skader jo aldrig at teste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  teste - hvornår?
  • #1   2. mar 2012 skal lige siges, at jeg på ingen måde har tænkt over en graviditet, så tror ikke, det er min underbevidsthed der spiller et puds. kan selvfølgelig godt være alligevel. jeg har en masse andet, at tænke på lige pt. har en masse store afleveringer i skolen, terminsprøver m.m., som fylder lidt mere i mit hovede.

• #3   2. mar 2012 det kunne jeg godt gøre, ja smiley eller imorgen tidlig, da det jo er bedst med morgenurin.

• #5   2. mar 2012 haha,ja. men jeg sidder i skolen lige nu, så der er ikke så meget mulighed for at teste nu, og er først hjemme ved 14-15 tiden smiley ..
    tænker bare lidt, om det kan give det rigtige svar, hvis jeg tester idag/imorgen?

• #6   2. mar 2012 det kan godt ske, ja smiley men føler mig heller ikke stresset eller noget. kan også være, den bare driller eller noget.
    jeg køber en pakke med to tests, så kan jeg teste senere idag og imorgen tidlig smiley eller vente en uge, hvis den viser negativ idag.

• #7   2. mar 2012 Altså, første gang jeg testede positiv var kl. 22:40. Den var bragende positiv, og var altså kun i uge 4+et-eller-andet smiley

Så prøv da, når du kommer hjem smiley

• #9   4. mar 2012 jeg testede i går, den var negativ.. der står på pakken, den skal opbevares ved 4-30 grader.. jeg havde glemt den i bilen om natten, hvor der var omkring -5 grader, og testede dagen efter.. selvom den har været ved frostgrader, og den ikke må det, kan jeg vel godt gå ud fra, den er negativ?:)

• #11   4. mar 2012 der står i hvert fald på pakken, den skulle opbevares ved mellem 4-30 grader (: .. men tror også, den var ugyldig.. for den startede med at vise to lodrette streger ovre ved kontrol-stregen.. og så kom den negative streg. smiley men venter lige en uge, måske to med at teste smiley

• #12   6. mar 2012 jeg tror, mens er kommet/snart kommer helt.
    i går aftes efter jeg havde været på toilettet, lå jeg mærke til, der var noget meget gennemsigtigt, lyserødt blod på papiret, ikke noget voldsomt. der var heller intet i mine trusser. jeg tog en tampon op og gik i seng. i morges ved 10-tiden var der ingenting på tamponen overhovedet. den var helt ren, men satte dog en ny op, for at kunne holde øje med, om det kom.. jeg har lige tjekket tamponen, og der er meget lidt blod på. ikke nok til, jeg behøver gå med tampon (gør dog alligevel), men det er der.. smiley så tror ikke, jeg behøver teste alligevel..

Kommentér på:
teste - hvornår?

Annonce