{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

MARKED - er okay eller ej ?! {{forumTopicSubject}}

Til at starte med vil jeg lige sige , det er ikke møntet på nogen speciel og det er ikk for at være strid mod nogen bestemt !

Jeg har efterhånden oplevet mange gange at folk efter en uge eller 2 sletter deres annoncer og så opretter dem igen , hvorved de igen kommer på forsiden og ligger øverst i rækken af annoncer .

Men er det okay ?

Når jeg kigger marked igennem og søger på "senest oprettet" forventer jeg ikke at finde annoncer der også blev oprettet for en uge siden ... Så går ideen lidt af det .

- men hvad synes i piger ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MARKED - er okay eller ej ?!
  • #1   4. mar 2012 Nej, det er i strid med brugerbetingelserne, og hvis du opdager det anbefaler jeg dig at sende en besked med link til en ha' er:)


  • #2   4. mar 2012 Jeg kommer ikke nok på markede til at opdage det hehe...

    Men nej, jeg synes egentlig det er for dårligt.. Så burde BG måske gøre sådan at man kan betale sig fra at ligge oppe..


  • #4   4. mar 2012 Enig med dina:)

  • #5   4. mar 2012 Synes bestemt ikke det er okay. Det mindsker mulighederne for dem som holder sig til reglerne. + der er mange som også opretter samme annonce dog med forskellige tekst for at forvirre HA´erne. Igen det synes jeg heller ikke er okay.

  • #7   4. mar 2012 nu kan man jo vælge hvor længe den skal stå der om det er 2 uger eller 4 uger, så hvis den er udgået efter 2 uger, må man vel godt oprette den på ny?

    jeg sætter feks mine til 4 uger og så når der er 2 dage tilbage eller sådan sletter jeg og opretter. ved godt man kan forlænge, men hvem faen gider kigge på side milliard i annoncer jeg gør ikke selv smiley

    synes ingen steder jeg har læst du ikke må oprette din annonce igen, hvis den ikke er solgt inden for intervalet du har sat den til feks de 2 uger.?


  • #8   4. mar 2012 Læs brugerbetingelserne punkt : 4.3
    Så har du faktisk det korrekte svar.
    Det er ikke tilladt at slette og oprette igen smiley


  • #9   4. mar 2012 har lige læst dem smiley men kan da godt se hvis folk gør det konstant, men om jeg genposter 2 dage før mine ann udløber på 4 uge eller jeg bare fra nu af kun lader dem køre i 2 uger, gør jo ikke den store forskel. smiley men skal nok opfører mig ordentligt fra nu af så smiley

  • #10   4. mar 2012 Mor til skønne- det var nu ikk mynter på dig- men som svar på ts spørgsmål, men kan godt se jeg har formuleret mig så det kunne forstås anderledes smiley smiley

  • #11   4. mar 2012 Jeg synes det er fint..
    Anede ikke man ikke måtte det, og har da os selv gjort det.


  • #12   4. mar 2012 Jeg syns det er møg irriterende..... Jeg syns det grænser til at "spamme" annoncer og naturligt nok syns jeg det er en go regel at man ikke må der desværre ikke håndhævers ret godt.

  • #13   4. mar 2012 En anden ting der pisser mig lidt af er folk der laver en annonce men ikke svarer. Har for næsten 1 mdr siden skrevet på noget og ja hun har stadig ikke svaret. Det er lidt træls for ved man at man ikke kommer online så må man ski efterlade tlf nr

  • #14   4. mar 2012 ved nu ikke om det mindsker mulighederne, man sælger jo kun noget hvis man har noget som folk kan bruge/mangler osv og så er det jo i princippet ligegyldigt om man ligger nr 1 eller 100 smiley og det går jo lynhurtigt alligevel da der blir oprette rigtigi mange dagligt, jeg oprettede feks 1 sent igår (og nej ikke en genpost hihi) og den ligger allerede aller nederst på side 2. så det er jo begrænset hvor længe man ligger forrest smiley

    kan godt se det er spam hvis man genposter hver uge eller dagligt, men fordi man genposter 1 gan i måneden sys jeg ikke er spam. jeg sys feks det er nemmere at oprette hvis man lige tager den inden den lukker og kopiere teksten og klasker ind, så er det kun billeder man skal finde igen smiley


Kommentér på:
MARKED - er okay eller ej ?!

Annonce