27. apr 2008 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Hvor finder jeg graviditetsbadedragter? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal ud og rejse til juni og skal føde i august, så jeg har brug for en badedragt hvor der kan være en god stor mave i
Derudover skal jeg gå hele sommeren, så jeg skal nok have fat i en under alle omstændigheder. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvor jeg kan finde sådan en? Gerne online...
Derudover skal jeg have fat i nogle lette sommerkjoler eller ideer til hvad jeg kan tage på når vejret bliver lidt varmere. Lige nu går jeg i gamacher og oversize bluser og det kan jeg sagten blive ved med, men når det bliver varmere, bliver de der oversized nok liiige varme nok
Har u linket til SIDEN hvor man kan købe lækkert og billigt graviditetstøj, må i meget gerne dele
mar 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 34
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 26
Er bare nysgerrig.. :o)
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Emner: 6 Svar: 153
jan 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 83
Og husk din vandrejournal på rejsen
Baby Sam har badedragter til maven, Kære Børn har også....
H & M har rigtig meget skønt tøj til den store mave
-Og så kan du forresten købe støtte stroptrøjer i elastisk stof i Bestseller. De er bare guld værd - de har også graviditetstøj og kjoler. Alt sortimentet er at se online.
Alle butikkerne har webshop, så du kan købe det online. Leveringstiden plejer desuden at være hurtig, efter hvad jeg har erfaret
Pøj pøj med ferien og graviditeten
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Mange tak for indlæg, det
apr 2008
det vil jeg lige kigge på senere
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 26
Man lærer noget nyt hver dag..
apr 2008
Grunden til at man siger at man ikke må rejse er pga forøget chance for blodpropper, hovedsagligt i benene fordi man ofte har meget mere væske i kroppen.
Men skal slevfølgelig cleares med min læge og er der det mindste må jeg jo blive hjemme
Hvor finder jeg graviditetsbadedragter?