vil lige høre jeres mening {{forumTopicSubject}}
hej
jeg har solgt en del tøj til min kusine bla 2 sæt hummel 2 sæt coler kids 1 sæt puma 1 sæt nick 1 sæt helly hansen (hent nyt med pris i hvor vi aftalte hun skulle give 300kr )og og en del kjoler, trøjer,bukser. en jakke mere skal sige at tøjet er ikke meget brugt aldrig trummelt
hvad syntes i lyder som en god pris på det??
det skal lige siges at ang det helly hansen sæt byttede vi over med et skab som jeg så ikke vil ha da det er mega rissert og virkelig mishandlet og nu da jeg ikke vil har det skal jeg bare smide det væk og så vil hun kun give 200 kr for det hh sæt selvom det kostede 400 kr fra nyt
hun vil hun kun give 500 kr for det hele..og det syntes jeg er for lidt?? skal siges at hun har brugt det hele og det har været i tørren
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 46
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 46
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Man skal altid aftale pris før folk tager tingene! Ellers må du tage det tilbage i den stand det er i. Også må man lære af den fejl.
Ville da sige fint for den pris også lade det være det
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 142
Har selv lige solgt 135 stykker tøj, deri blandt Lacoste, Fixoni, Hummel, Lego, Adidas, Jakker, sko, køredragter og alt andet.... Meget af det næsten nyt.... Så havde jeg en veninde, som stod og manglede tøj til hendes søn, som kommer til verden til juni... Og altså... Vi kender jo hinanden, så hun fik det hele for 500.....
Synes tit at folk er lidt slemme til at tro, at det er "guld" de sælger...
Tænker bare lidt... Hallo.. Det er din kusine.... Er penge så virkelig det vigtigste?
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
vil lige høre jeres mening