{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

ADVARSEL - Børnelokker ved Ringsted... {{forumTopicSubject}}

Fandt denne på Facebook, og syntes jeg ville dele med jer med det samme...


Advarsel til forældre i Ringstedområdet !!!
Min søn blev i forgårs, forfulgt af en mand imellem 50-60 år, trimmet kort gråt hår med barkenbarter, han kørte i en mørkeblå/grå bil i Vigersted. Han forsøgte i første omgang, at stoppe min søn, da han kom cyklende, ved at råbe ham an. Dette fik ham til, at vende om og køre en anden vej. Da mødte han igen manden i bilen, som denne gang, fik min søn sto......ppet, da han var på vej op af nogle trapper med sin cykel. Han spurgte ham, om han kendte en gl. dame med en lille hund, og om han ikke ville sætte sig ind i bilen og køre med ham hjem, for at se på et kort hvor hun evt. kunne være..Han kunne få en is på vejen.. føreren af bilen rykkede fra føresædet over på passagersædet, og åbnede bildøren og nåede at få det ene ben ud af bilen, før min søn kiggede på sin arm og sagde at han skulle nå noget og måtte køre. Han fik sat sig op på sin cykel og spurtede væk derfra. Derefter hoppede manden igen over på føresædet og skyndte sig at forlade stedet... Vi skal til afhøring hos politiet i dag 13.20.. Vi ved endnu ikke om der er tale om den samme mand, som har været kørt rundt i Benløse, samt andre steder i området. Men pas godt på jeres børn derude, der er tilsyneladende en ikke helt rask mand i området !!!! Vh. Anette Karina Kristiansen. (Delt fra FB)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL - Børnelokker ved Ringsted...
Kommentér på:
ADVARSEL - Børnelokker ved Ringsted...

Annonce