{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tatoo
  • #1   18. mar 2012 Heeej;) Det kommer helt an på din smerteteskel.. vi er ikk ens og føler ikke det samme;) Jeg har selv 6 tattoos og den der har gjort mest ondt, er den på lænden da man ikk har ret meget hud deromme.. Så jeg ville nok tro at det dr nogenlunde det samme imellem skulderbladene;) men igen det er meget forskelligt..

  • #2   18. mar 2012 Det værste sted jeg ved St blive tusset på er ryggen smiley men emla cream kan nok hjælpe dig smiley

  • #3   18. mar 2012 nej jeg sys ikke det gjorde ondt, det værste sted er lenden og selve ryggen.:)

  • #4   18. mar 2012 Har nåleskræk og ikke særlig stor Smerteterskel men nej synes overhovedet ikke det gjorde ondt...man spænder lidt i starten men slapper af efterhånden

  • Malene .
    Malene . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   18. mar 2012 Det er jo aldrig behageligt at få en tatovering, men jeg synes at det gør ekstra ondt deromme, da der ikke er ret meget ekstra hud smiley

  • #6   18. mar 2012 Det gør ondt inde ved rygraden, men ikke på selve skulderbladet smiley

    jeg har en halvstor tus på skulderen, og det var da ikke rart, men var kun inde ved rygraden, det trak tænder.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #7   18. mar 2012 Ej hvor sjovt jeg synes lænden og skuldrene var værst... Imellem skuldrebladene var ikk slemt, ej heller inderside af arm fod eller i siden på maven smiley

    Det viser bare hvor forskellige vi er og at man ikk kan sammenligne...

    Dog synes jeg du skal vente hvis du har spændinger i forvejen for man kan ikk undgået spænde og så bliver det værre... Ved dog ikk om det gør mere ondt smiley


  • #8   18. mar 2012 Går til massør hver 2 uge for bare at holde ryggen, skulder og nakke lidt nede og kommer aldrig af med det..

    Men efter jeg går fået min datter ønsker jeg brændende en tatoo med enten hendes aftryk af hånd eller fod med navn og fødsels dato


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #9   18. mar 2012 Jamen så er der ikk andet at gøre end at springe ud i det smiley der er ingen der kan sige hvor ondt det gør på dig, men det tager heldigvis ikk så lang tid og man kan godt holde pauser..

  • #10   18. mar 2012 Jeg har fra skulderbladet og op i nakken og det gjorde ikke ondt syntes jeg.. Min smertetærskel er ret høj og ud at ca 15 timer under nålen så er det kun den på foden der gjorde super nas og den tog kun 15 min smiley

  • #11   19. mar 2012 jeg har hele ryggen og rygsøjlgen og jeg syntes ikke det gjorde ondt der hvor der ikke er så meget skind men der hvor dansehåndtagene sidder syntes jeg det bider men det igen som de andre siger smerteterelsken

  • #12   19. mar 2012 Synes ikke at mine har gjort ondt (har 7), heller ik den på skuldren ..
    Men den store jeg har på ribbenene gjorde nas til slut, lå der i 3,5 time..


Kommentér på:
tatoo

Annonce