{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

iphone 4s {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer mødre der har en iphone 4s som kan fortælle mig om den virkelig kører over nettet hele tiden??
og kan i som bare generelt har en iphone fortælle og fordele og ulemper ved en iphone..

ligenu har jeg en HTC incredible s, men overvejer kraftigt og skifte den ud med en iphone


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone 4s
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   26. mar 2012 Hvad mener du kører over nettet hele tiden ? Har en iPhone 4 og er rigtig glad for den smiley det er svært at stille det op sådan, fordele og ulemper o forhold til hvad?

  • #2   26. mar 2012 Den er ikke særlig bruger venlig (4s). Havde jeg vidst det jeg gør i dag om den, havde jeg valgt samsung galaxy II.

  • #3   26. mar 2012 Jeg har en 4's. Og er super glad for mig. For mig er en iPhone det eneste der virker. Har sig ikke haft en htc så kan ikke forklare fordele f ulemper. Men jeg har ingen minusser og sige om en iPhone. At den køre på nettet hele tiden hylder jo bare om indstillinger. Og sådan er set også på andre mærker ved jeg idet mine søskende og venner har flere andre end kun iPhone smiley Karina skriver den ikke er særlig brugervenlig? Den kan jeg ikke melde mig på. Syntes den er super nem. Så nem at vores datter på 5 km betjene den (faktisk et vennepars datter på 4 kan) så for mig det eneste rigtige smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   26. mar 2012 Hvorfor er den ikk brugervenlig?

  • #5   26. mar 2012 Jeg har 4s og er super glad for den:) ville ikke bytte den for noget. Havde htc før og er virkelig glad for jeg har fået iPhone istedet. Synes virkelig det er kvalitet,

  • #8   26. mar 2012 jeg kommer aldrig til at eje en samsung. det er det værste gang skrammel..
    jeg har nu været meget glad for min htc. så hvis det ikke bliver en iphone bliver det en anden htc..


  • #11   26. mar 2012 Jeg hoppet på samme vogn som Tania , og er helt uforstående overfor at en S2 skulle være noget skrammel ?

    Jeg venter i spænding på S3eren kommer !

    Af Apple og HTC ville jeg dog klart vælge Apple , lidt mere lækkert smiley


  • * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #13   26. mar 2012 ELSKER min iphone 4s!!! Total dejlig tidsfordriv pt.

    Brugervenlig - tjaaaaa jeg havde mine "problemer" med at finde rundt i den, da jeg gik fra Sony Ericsson til Apple! Men det er et spørgsmål om at lære - tror aldrig jeg kommer til at skifte fra Apple igen. Lækkert system - og HURTIG smiley

    Min er vist på nettet hele tiden? Jeg har slået Wi-Fi til så når jeg er hjemme, logger den automatisk på vores trådløseinternet - virkeligt den kører kanont på smiley

    Ellers har jeg en data pakke på 5 gb (MEN har aldrig kunnet bruge mere end 300 mb i mdr. indtil videre)


  • #14   26. mar 2012 Er enig med Tanja og Fru Nøhr. Jeg har selv en Samsung Galaxy S II og det er jo ikke for sjov skyld at den er kåret som årets bedste smartphone! Så lad venligst være at sige det er noget skrammel, for det er det jo tydeligvis ikke.

  • #15   26. mar 2012 Min gik rigtig hurtigt i stykker i skærmen og touch halløjet virkede ikke ordenligt, så ja jeg synes det er noget skrammel og jeg har ejet mange Samsung telefoner gennem den tid jeg har haft mobil. så.
    Så hvis i har andet end iphone og HTC, så kan jeg ikke bruge jeres vurdering da jeg ikke går væk fra HTC hvis jeg ikke køber en iphone.


  • #16   26. mar 2012 Jeg tænker os lidt. Hvilken æg 4'eren og 4s ville i starte med når man aldrig har haft iphone før?

  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #19   26. mar 2012 Jeg er meget glad for min 4's, har aldrig haft iPhone før..

  • #20   26. mar 2012 Altså en Samsung går ikke i stykker hvis du taber den på gulvet - det er der tilgengæld stor sansynlighed for at en Iphone 4 og 4S vil gøre!

    Så måske du så bare skal blive ved en HTC ;o)


  • #21   26. mar 2012 tror jeg kaster mig ud i en 4s smiley

  • #25   26. mar 2012 Igen er folks oplevelser forskellige! Og ja, da jeg havde min 3gs'er tabte jeg den også utallige gange uden der skete noget, men kender så 4 der har fået smadret deres iphone 4 og 4s uden de hårde slag/tab... og I skal ikke bilde mig ind at en telefon lavet af glas ikke er mere skrøbelig end end der ikke er....!

  • #26   26. mar 2012 Fordi jeg siger den ikke er bruger venlig, er fordi jeg synes det er noget l.o.r.t. at skrive sms på. Tastaturet er virkelig lille i oprejst tilstand og liggende er jeg heller ikke særlig imponeret fordi den er lidt langsommere i opfattelsen af tryk. Der er ingen smileys og man skal sidde og huske de forskellige "koder" for hver enkelt smiley. Jeg kan ikke gå tilbage ind i et ord og ændre på det, den kommer med nogle underlige erstatninger for ord den ikke kender, så man er virkelig nød til at gennemlæse sms inden man sender. Kameraet tager ikke nogle specielle gode billeder. Den sluger strøm som bare pokker, hvis man ikke har slået strømbesparelse funktionen til.
    Dog er den fornuftig hurtig på nettet.. Min lader til stikkontakten virker ikke til trods for tlf er købt i december.
    .....hold op jeg savner min nokia N8....


  • #29   27. mar 2012 jeg napper en 4s. den har ligeså godt kamera som den jeg har nu da de har valgt og smide 8 megapixels i den smiley så det er fedt.. uhm. og nu vil jeg simpelthen prøve en iphone og hvis det så ikke er noget for mig må jeg jo bare over til htc igen. ellers napper jeg en lumia

  • #30   27. mar 2012 nej den kan osse køre på wifi dit trådløse net... eller man kan slå det på fly funktion og der er ingen kontakt til omverdenen...

    min søn kan betjene den og har gjort det siden han var 2 så den meget let at finde ud af.

    jeg er meget glad for min iphone og vil aldrig vælge en anden smartphone...


  • #32   27. mar 2012 Ved bare at den har flere pixels end den gamle 4 smiley

  • #33   27. mar 2012 C K
    Der er altså ikke noget der hedder "Emoji" på min 4s under indstillinger..


  • #35   27. mar 2012 Ja se det var ikke logisk at skulle finde det derinde, godt gemt af vejen. Jamen jeg siger mange tak! smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #36   28. mar 2012 Hold dog op med at blive fornærmede over en Tlf... Kom med jeres statistikker osv.. Fair nok Samsung er kåret som bedste smartfone men det betyder jo ikk hele verden er enige? Hvis man har en skidt oplevelse er det noget skrammel det da klart.. Så ang de ting der er skrevet: min er ikk gået i stykker på trods af thea ofte har tabt den på fliser. Den er for mig nem at skrive på. Der er smiley'er. Mærkelige rettelser? Hmm ja men kan man slå fra smiley og man kan trykke det væk hvis du ikk skal bruge det ord. Og man kan faktisk godt rette i et ord smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #38   28. mar 2012 ja du kan da være ligeglad hvad de skriver om telefonen det er jo ikk dig der har opfundet den.

    hver sin smag =)

    /Kathrine


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #40   28. mar 2012 Ej men så kan man jo også bare tage det for nært tania...

    Hvis det var min tråd havde jeg skrevet nøjagtig det samme.

    Den ene kan jo godt synes det er skrammel og den anden det er gud værdig.

    Og det er jo også fint nok, men tænk sig at hidse sig op over det ord...

    /kathrine


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #42   28. mar 2012 Den er skrammel for hende færdig slut.

  • #44   29. mar 2012 Tania: Nu synes jeg sku du er træls.
    Det er sku fint for dig at det er en god telefon, men det er det ikke for mig. basta. så du kan pakke dit sammen med at den er kåret som den bedste mobil og bla bla bla. been there, done that.
    Aldrig nogensinde vil jeg bruge penge på en samsung igen...


Kommentér på:
iphone 4s

Annonce